شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

علی کریمی و ابوالفتح نیک نام ردصلاحیت شدگان شورای نگهبان

شمال فردا :در حالی که مهلت قانونی شورای نگهبان برای اعلام نظرنهایی در خصوص نامزدهای انتخابات مجلس نهم پایان یافت و نتایج رسیدگی به شکایات کاندیدای رد صلاحیت وعدم احرازشده نیزتا ساعاتی دیگررسما اعلام خواهد شد اما از ساعات اولیه امروز گمانه زنی ها ، احتمالات و شایعات زیادی درباره تایید یا عدم تایید نامزدهای انتخابات ازشهرهای شمالی به گوش می رسد .

در کنار این شایعات و گمانه زنی ها اما رئیس ستاد انتخابات استان مازندران تلویحا از تایید صلاحیت چند نامزد درحوزه های انتخابیه مختلف خبر داد و به شمال فردا گفت : تا این لحظه اقایان حسین نیازآذری از حوزه انتخابیه بابل ، سید هادی حسینی و منوچهر صادقی از حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه و جویبار ، شفیعی از حوزه انتخابیه ساری و میاندرود و حسینی از حوزه انتخابیه نور و محودآباد توانستند از شورای محترم نگهبان تایید صلاحیت بگیرند .

در پی این اظهارات و برخی شنیده های دیگر اما شواهد و قرائن ازبازماندن دو نماینده مازنی مجلس هشتم از ادامه رقابت ها حکایت دارد .

گفته می شود علی کریمی فیروزجائی نماینده بابل و ابوالفتح نیک نام نماینده تنکاین ، عباس آباد و رامسر نتوانستند تا کنون نظر مثبت شورای نگهبان را اخذ نمایند و از ادامه رقابت ها بازماندند .

در حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه و جویابر هم " کمال علیپور" نیز تا این لحظه از ادامه رقابت ها بازمانده و خبری از تایید صلاحیت وی بدست نیامده است اما همچنان پیگیری خبرنگار ما ادامه دارد .

در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود هم همچنان رد صلاحیت مجید حسین زادگان و نادعلی رمضانپور پابرجاست و این دو ناامزد نتوانستند جواز ورود به رقابت های انتخاباتی را در مرکز استان اخذ نمایند .

رایزنی گسترده نامزدهای رد صلاحیت شده برای جلب نظر شورای نگهبان همچنان ادامه دارد ...

از " قهرمانی چابک " چه خبر ؟

از گیلان نیز خبر می رسد تا این لحظه از تایید صلاحیت نامزدهای شاخص خبری منتشر نشده است . وضعیت تایید یا رد صلاحیت روح الله قهرمانی چابک نیز هنوز مشخص نشده است .

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان نیز بدون اشاره به اسامی تایید یا رد صلاحیت شدگان گفت : در رشت 34 نفر، آستارا 4 نفر، آستانه‌اشرفیه 11 نفر، انزلی 4 نفر، صومعه‌سرا 6 نفر، لنگرود 10 نفر، رودبار 9 نفر، رودسر و املش 7 نفر، فومن و شفت 5 نفر، لاهیجان و سیاهکل 14 نفر و تالش، رضوانشهر و ماسال نیز 16 نفر داوطلب نمایندگی مجلس نهم هستند.

تلاش خبرنگار " شمال فردا " در رشت برای اطلاع از آخرین وضعیت بررسی صلاحیت ها د رحوزه های مختلف این استان ادامه دارد ...

چدید : از گلستان چه خبر ؟

از استان گلستان خبر می رسد صلاحیت عباس طالع زارعی از حوزه انتخابیه مینودشت و کلاله مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت و وی می تواند رسما به رقابت های انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بازگردد.

از غرب گلستان هم خبر می رسد عبدالرضا ساور همچنان از ادامه رقابت ها بازمانده و نتوانست تا این لحظه تایید صلاحیت خود را از شورای نگهبان اخذ نماید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد