شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

پیام نوروزی شهردار ارطه

شمال فردا: مهندس محمدحسین عموئی، شهردار ارطه به مناسبت حلول سال جدید و نوروز باستانی با ارسال پیامی ضمن تبریک به ملت بزرگ ایران ، استان مازندران و خصوصا شهروندان عزیز و خون گرم ارطه ، نوروز 1392را تبریک گفت.به گزارش روابط عمومی شهرداری ارطه، متن پیام شهردار محترم ارطه به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار. یا مدبر اللیل و النهار. یا محول الحول و الاحوال. حول حالنا الا احسن الحال.

 ملت بزرگ و حماسه ساز ایران اسلامی

مردم شهیدپرور و دلیر دیار لاله خیز مازندران

همشهریان بزرگوار و خون گرم شهر زیبای ارطه

سلام علیکم؛ عید نوروز نماد شادابی ، شکوفایی و نواندیشی، خلاقیت و جاودانگیست . نوروز ایرانیان همراه با درون مایه های اسلامیست. این عید، با فرهنگ توحیدی ایرانی شکل گرفته است و به عنوان دستاورد انسان های خداجو ،حقیقت طلب وآیینی ،که با حرکت خدایی و الهی انسان تطابق دارد ،پذیرفته شده است.

نوروز باستانی فرصتی دوباره برای مشاهده ی قدرت الهی در زنده کردن طبیعت و نو شدن زندگی و زمانی مناسب برای بازاندیشی و دوراندیشی در عالم خلقت و تامل در باب آینده و هدف خلقت انسان است.
سال ۱۳۹۱هجری شمسی با فراز و نشیب‌های خود سپری شد و خانواده بزرگ شهرداری ارطه در کنار هموطنان و همشهریان عزیز ارطه، با تمام تلاش ها و دستاوردهای خود در این سال به استقبال سالی نو می‌رود.
شهرداری شهر زیبای ارطه، در سال ۱۳۹۱به حول و قوه الهی و با تلاش شهروندان و در سال اول تاسیس خود، اهداف بزرگی را دنبال کرد که منجر به پیشرفت ها و اقدامات خوبی در سطح شهر ارطه شد.

شهروندان عزیز مستحضرند ،که شهرداری خدمتگذار، درسوم تیرماه ۱۳۹۱رسما کار خود را آغاز کرد . استقرارساختمان شهرداری و تجهیز امکانات و ملزومات اداری و اجرایی ، چارت بندی نظامات اداری و تشکیل واحدهای مختلف شهرداری، شناسنامه دار کردن و ممیزی املاک و مستغلات سطح شهر در قالب برنامه GIS که در سطح استان مازندران به عنوان دومین شهر و پیشتاز در استان ،به کوشش همکاران عزیز در شهرداری ارطه به اجرا درآمد که تا کنون قریب به چهار هزار پلاک شناسنامه دار ثبت شد که کمک شایانی به عملیات فنی شهر خواهد بود.

خریداری قریب به ۵۰ سطل زباله در سطح شهر و مکانیزه کردن سیستم جمع آوری همه روزه زباله های شهری ، احداث اولین میدان شهری با نام میدان شهداء، لایروبی کانال ها و جوی های سطح شهر، پاکسازی ۲هزار و ۶۰۰متر مربع گیاهان نباتی، تیغه کشی و جمع‌آوری دپو مصالح ساختمانی به طول قریب به ۱۵ کیلومتر، طراحی و نصب استندهای تبلیغاتی (فرهنگی و اجتماعی)، لکه‌گیری و آسفالت بیش از ۷۰۰ نقطه از خیابان‌های اصلی شهر، خرید یک هزار تن بیس و ماکادوم، زیرسازی و تعریض خیابان‌های سطح شهر با اعتبارات دولتی در آینده نزدیک ، صدور چندین فقره پروانه ساختمانی و... تنها بخشی از اقدامات و عملکرد این شهرداری در سال ۱۳۹۱هجری شمسی بوده است.

صد البته این تلاش‌ها و برنامه های پیش رو و چشم انداز شهرداری در کنار همکاران و پرسنل خدوم و دلسوز واحدهای مختلف شهرداری محقق شده و خواهد شد. که بر خود فرض می دانم در همین جا، از همه این عزیزان نهایت سپاس و قدردانی را داشته باشم.
اینجانب در آستانه سال جدید ضمن ابراز سپاس از همه همکاران و کارکنان شهرداری و مردم عزیزمان به جهت حسن خلق و همکاری های صمیمانه در جهت توسعه شهر زیبایمان، سال نو و عید سعید نوروز را به خانواده شهرداری ارطه ، شهروندان خون گرم ارطه ای ، مازندرانی های مهمان نواز و ملت غیور ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم و با درود به روح مطهر امام بزرگوار و شهدای گرانقدرمان، ظهور حضرت ولی عصر(عج) ، بقاء و دوام مقام معظم رهبری(حفظه الله) ،سلامتی، نشاط و عاقبت بخیری ملت حماسه ساز ایران ومردم شریف شهر ارطه ، را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

رجاء واثق دارم، همچون همیشه ، سال جدید ،که با هوشمندی و ژرف اندیشی از سوی ولی امرمان، به "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" مزین و متبرک شده است، سالی پربرکت برای کشور عزیزمان ایران و سرشار از موفقیت و پیشرفت و صعود نظام مقدسمان به قله های رفیع عزت و عظمت خواهد بود.

و السّلام علیکم و رحمةالله و برکاته

محمدحسین عمویی
شهردارارطه

بهار ۱۳۹۲

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد