شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

تصاویر/ مردم عوض شده‌اند یا احمدی‌نژاد!

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در شرایطی دور چهارم سفرهای استانی خود را آغاز و اسفندیار مشایی را با خود همراه کرده است که استقبال مردمی از این سفرها تامل برانگیز است. تصاویر زیر مربوط به سفرهای احمدی نژاد به استان های خوزستان و اصفهان است.سفر رئیس جمهور به استان اصفهان - خرداد 1388 سفر رئیس جمهور به استان اصفهان - خرداد 1388

سفر رئیس جمهور به استان اصفهان - اردیبهشت 1392 سفر رئیس جمهور به استان اصفهان - اردیبهشت 1392




سفر استانی رئیس جمهور دی ماه 88 - اهواز سفر استانی رئیس جمهور دی ماه 88 - اهواز 
سفر استانی رئیس جمهور دی ماه 88 - اهواز سفر استانی رئیس جمهور دی ماه 88 - اهواز


سفر استانی رئیس جمهور به اهواز - اردیبهشت 92 سفر استانی رئیس جمهور به اهواز - اردیبهشت 92 
سفر استانی رئیس جمهور به اهواز - اردیبهشت 92 سفر استانی رئیس جمهور به اهواز - اردیبهشت 92

محمد حسن خان 15 میلیاردی/شهرداری و شورا منتظر پاسخ میراث فرهنگی

شمال فردا: رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر بابل گفت: 15میلیارد ریال برای اجرای طرح پل سوم محمدحسن خان بابل در بودجه سال 1392 از سوی شورای شهر مصوب شد.

فرامرز ابوالحسنی افزود: مقرر شد اجرای طرح پل سوم محمد حسن خان بابل با کمک استانداری، میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری بابل انجام گیرد که در این میان شهرداری و شورای اسلامی شهر بابل در راستای تخصیص بودجه اقدام کرده است.

وی بابیان اینکه منتظر اختصاص بودجه از سوی میراث فرهنگی و استانداری مازندران برای اجرای این طرح هستیم، اظهارداشت: اگر میراث فرهنگی و استانداری مازندران دغدغه تخریب ، ترافیک سنگین و دیگر مشکلات پل تاریخی محمد حسن خان بابل را دارند، در تخصیص اعتبارات برای اجرای طرح پل سوم اقدام کنند.

وی ضمن بیان این مطلب که طرح و نقشه احداث پل سوم محمد حسن خان بابل طراحی و آماده شده است، گفت: شهرداری بابل طی آگهی برای گرفتن پیمانکار اقدام کرده است.

رییس کمیسیون خدمات شهر ی شورای اسلامی شهر بابل افزود: همچنین شورای ترافیک شهرستان، به خاطر جلوگیری از تنش های اجتماعی و تردد زیاد خودروها و مسافران از بخش جنوبی بابل به شهر، مسدود کردن پل تاریخی محمد حسن خان بابل را در حین اجرای طرح پل سوم مصوب نکرده است.


ابوالحسنی بیان داشت: همچنین شهرداری و شورای اسلامی شهر بابل منتظر پاسخ میراث فرهنگی برای تخریب دو اثر تاریخی در حاشیه رودخانه بابلرود برروی پل محمد حسن خان برای اجرای پل سوم در قسمت شمالی رودخانه است.

دردوره مدیریت منحصربه فرد میرقدیررضایی درچالوس؛آزادراه افتتاح شد

سیدقدیررضایی، فرماندار شهرستان چالوس در حضور  رییس جمهور و 

 در آئین افتتاح آزاد راه تهران - شمال:

همراهی مردم و مسئولین شهرستان چالوس در افتتاح

آزاد راه تهران- شمال ستودنی است

شمال فردا: مهندس میرقدیررضایی ،فرماندار چالوس گفت: افتتاح قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال هدیه دولت به ملت است. میر قدیر رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: افتتاح قطعه چهار آزاد راه تهران- شمال هدیه دولت به ملت بزرگ ایران است.
وی گفت: مردم روستاهای قطعه چهار آزاد راه تهران- شمال اعم از چنس، سینوا، سینوا چشمه، علی آباد، شهر آرا و مازوپشته نهایت همراهی و همکاری و صبوری را در به ثمر رساندن این پروژه از خود جا گذاشتند که جای تقدیر دارد.
مهندس سید قدیر رضایی افزود: خواسته های قانونی مردم حاشیه آزاد راه پیگیری، و برای تحقق آن تلاش خواهد شد. میرقدیررضایی ادامه داد: افتتاح این پروژه با حضور رئیس جمهور نشان از اهمیت بالای آن بوده و قطعاً برگ زرینی از افتخارات دولت دهم محسوب می شود.
فرماندارچالوس و فرماندار نمونه مازندران بیان داشت: نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تأمین شهرستان و مردم فهیم این شهرستان در مدت اجرای این پروژه و افتتاح آن نهایت همراهی و همکاری را داشتند که قابل تقدیر است. طعه چهارم آزاد راه تهران - شمال روز گذشته با حضور رئیس جمهور و وزرای اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی و جمعی از اعضای دولت افتتاح شد.

عمل جراحی قلب آیت الله طبرسی با موفقیت انجام شد

شمال فردا: شمال نیوز ،جراحی قلب نماینده ولی فقیه در مازندران که در بیمارستان کسری تهران انجام شده بود موفقیت آمیز اعلام شد.

به گزارش شمال نیوز در پی بستری شدن آیت اله طبرسی در بیمارستان کسری که بر اثر ناراحتی قلبی صورت گرفته بود پزشکان نیاز به عمل جراحی قلب دیده که با انجام این عمل هم اکنون وضعیت ایشان رو به بهبود گزارش شده است. /

سیدقدیررضایی ؛ مدیر همیشه برتر مازندران، بازهم برتر شد

شمال فردا: باحضور معاون توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، طاهایی استاندارمازندران، معاونین سیاسی امنیتی و اجتماعی و برنامه ریزی و اشتغال استاندار از مهندس میر قدیر رضایی، فرماندار شهرستان چالوس به عنوان مدیر و فرماندار برتر و نمونه ستاد تسهیلات سفر استان مازندران تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در آیین تجلیل از خادمین ستاد تسهیلات سفر استان با اشاره به احراز رتبه نخست مازندران در میزان حضور مسافران و گردشگران نوروزی سال 92، خاطر نشان ساخت: مجموعه خدماتی که در این ایام ارایه شد، حاصل تلاش همه ی دستگاه ها و نهادهای اجرایی و هم دلی و هم افزایی مردم میهمان نواز و بزرگوار مازندران بود.

هادی ابراهیمی، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ، نیز در این مراسم، یاد آور شد: جایگاه نخست را مردم مازندران کسب کردند و در واقع آنان اول شدند.

ابراهیمی با تقدیر ویژه از خدمات و عملکرد بسیار مدبرانه ی فرماندار توانمند شهرستان چالوس، افزود: چه کسی می تواند زحمات شبانه روزی فرماندار عزیز چالوس را نادیده بگیرد؟ چه کسی می تواند جلسات 11 و 12 شب ، فرماندارچالوس ، جهت حل مشکلات مردم و گره های موجود شهری و استانی را در نظر نگیرد؟!

وی با بیان این که بیش از 3 میلیون نفر جمعیت، بیش از 14 میلیون نفر مسافر را در نوروز امسال سامان دادند، تصریح کرد: این مهم نشانگر تلاش و اهتمام همه ی خدمت گزاران مردم در استان و آمادگی در همه ی حوزه ها بود.

در پایان این مراسم برادر مرتضی عرب ، از مجریان توانمند صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران، که اجرای این برنامه را بر عهده داشت ، در ذکر نام اولین مدیر و فرماندار برتر استان مازندران ، گفت : اولین مدیر ، کسی است که هیچگاه خنده از لبانش نمی رود و در خوش خلقی و توانمندی شهره خاص وعام است ، سرور ارزشمند، جناب آقای میرقدیررضایی ، فرماندار توانمند شهرستان چالوس ....

در این بین حضار داخل سالن ،با سوت و کف و تشویق بلند ، حاج میرقدیررضایی را تحسین کردند که این امر توجه همگان از جمله مدیران استانی و کشوری را برانگیخت.

خاطر نشان میکند،این چهارمین سال پیاپی است که حاج سید قدیر رضایی در سمت فرماندار چالوس ، مدیر نمونه ستاد تسهیلات سفر استان مازندران شده است. در گذشته و درسمت هایی نظیر فرمانداری نوشهر و .... هم ، همواره برتر و نمونه شده است. 

همچنین در این جلسه از مهدی عبوری ، شهردار جوان شهرستان ساری و علی امانی شهردار نوشهر هم در بین شهرداران تقدیر شد.