شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

مدیری که خود را عقاب مازندران می داند!

شمال فردا: بهروز باباجانی شانی مدیر عامل مخابرات استان مازندران در جدیدترین ادعایش، خود را عقاب مازندران معرفی کرده است.

به گزارش دریانیوز، مدیر عامل مخابرات استان مازندران در جدیدترین ادعایش گفت که هرگاه در منطقه ای مشکل مخابراتی ایجاد شود مانند عقاب سر رسیده و مشکل را برطرف می کند.

این ادعای جالب و بامزه در حالی صورت گرفته که بنا بر گزارشی که دوشنبه صبح در برنامه پیک بامدادی رادیو ایران پخش شد ، مناطقی در مازندران از جمله شهرستان جویبار مدت مدیدی دچار قطعی سیستم مخابراتی شده و در این خصوص با مشکلات زیاد مواجه می باشند که تعدادی از اهالی از این قطع و وصل های مکرر و بعضا طولانی مدت سیستم مخابراتی به گزارشگران رادیو گلایه ها و شرح مبسوطی ارائه کردند.

البته گوش جناب مدیرعامل به این حرف ها بدهکار نبوده و در قبال سوال گزارشگر و گفته های اهالی جویبار مجددا پاسخ خود مبنی بر عقاب بودن را تکرار کرده است.

لازم به ذکر است ملت ایران در مازندران و جای جای ایران اسلامی از تشبیه به عقاب برای تیزپروازانی همچون شهیدان کشوری ، شیرودی و بابایی استفاده می کنند.

بر این اساس باید به این عقاب خود خوانده و جدید مازندران گفت بجای اظهارات اینچنینی، به طور عملی وارد گود شوند و مشکلات هم استانی های خود را حل نمایند. آن وقت مردم خود نام و القاب مناسب را برای وی برخواهند گزید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد