شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

مدیری که خود را عقاب مازندران می داند!

شمال فردا: بهروز باباجانی شانی مدیر عامل مخابرات استان مازندران در جدیدترین ادعایش، خود را عقاب مازندران معرفی کرده است.

به گزارش دریانیوز، مدیر عامل مخابرات استان مازندران در جدیدترین ادعایش گفت که هرگاه در منطقه ای مشکل مخابراتی ایجاد شود مانند عقاب سر رسیده و مشکل را برطرف می کند.

این ادعای جالب و بامزه در حالی صورت گرفته که بنا بر گزارشی که دوشنبه صبح در برنامه پیک بامدادی رادیو ایران پخش شد ، مناطقی در مازندران از جمله شهرستان جویبار مدت مدیدی دچار قطعی سیستم مخابراتی شده و در این خصوص با مشکلات زیاد مواجه می باشند که تعدادی از اهالی از این قطع و وصل های مکرر و بعضا طولانی مدت سیستم مخابراتی به گزارشگران رادیو گلایه ها و شرح مبسوطی ارائه کردند.

البته گوش جناب مدیرعامل به این حرف ها بدهکار نبوده و در قبال سوال گزارشگر و گفته های اهالی جویبار مجددا پاسخ خود مبنی بر عقاب بودن را تکرار کرده است.

لازم به ذکر است ملت ایران در مازندران و جای جای ایران اسلامی از تشبیه به عقاب برای تیزپروازانی همچون شهیدان کشوری ، شیرودی و بابایی استفاده می کنند.

بر این اساس باید به این عقاب خود خوانده و جدید مازندران گفت بجای اظهارات اینچنینی، به طور عملی وارد گود شوند و مشکلات هم استانی های خود را حل نمایند. آن وقت مردم خود نام و القاب مناسب را برای وی برخواهند گزید.

نارضایتی شاغلین ساحل از بی احترامی های متداول فرماندارساری

"نارضایتی از رفتار و اخلاق فرماندار مرکز استان مازندران "  

بدنبال بازدید عباس حسینی نژاد فرماندار شهرستان ساری از سواحل فرح آباد؛  

نارضایتی شاغلین ساحل  و مردم فرح آباد  

از برخورد ،حسینی نژاد ، فرماندار ساری  

حسین نژاد، فرماندارساری با بی احترامی تلویحی نسبت به آنها که غالباً جوانان زحمتکش و بسیار مبادی آداب فرح آباد هستند، اظهار داشت: من با شما کاری ندارم و من خودم بچه این منطقه هستم و از همه چیز با خبرم و نیازی به صحبت با شما و شنیدن حرفهایتان ندارم!  

   

شمال فردا: به گزارش فرح آباد نیوز، فرماندار ساری بعنوان مسئول طرحهای دریا در شرق استان در روزهای پایانی هفته گذشته از سواحل فرح آباد که پراستقبال ترین ساحل مازندران و دارای دو طرح بزرگ و پرجمعیت دریا شامل آقایان و بانوان می باشد، بازدید بعمل آورد تا از نزدیک با مشکلات آشنا شده و به حل آنها بپردازد.

در این بازدید، فرماندار ساری به اتفاق تنی چند از همراهان با مسئولین طرح دریا و نیز کادر اداری پلاژ شهرداری که متأسفانه در یک سلسله اختیارات تعریف نشده و مبهم، احساس مسئولیت ساحل فرح آباد را بخود اختصاص داده و دریافتهای کلان، اما کم خدماتی را در ساحل داشته و دارند، جلسه گذاشته و سپس به اتفاق تنی چند از آنها به بازدید از طرح و حواشی آن مبادرت ورزید.

گزارش خبرنگار فرح آبادنیوز به نقل از برخی شاغلین فرح آبادی ساحل دریا حاکی است که متعاقب حضور فرماندار در بین گردشگران و مسافران و شاغلین فرح آبادی ساحل و هنگامی که فرح آبادی ها به طرح مشکلات خود پرداخته و از عملکرد و برخوردهای کادر اداری پلاژ شهرداری ساری اظهار گلایه کرده و خواهان تشابه سیاست های متخذه در سالهای قبل و طبق روال همیشگی شدند، فرماندار ساری با بی احترامی تلویحی نسبت به آنها که غالباً جوانان زحمتکش و بسیار مبادی آداب فرح آباد هستند، اظهار داشت: من با شما کاری ندارم و من خودم بچه این منطقه هستم و از همه چیز با خبرم و نیازی به صحبت با شما و شنیدن حرفهایتان ندارم!

وی پس از این اظهارات با فاصله گرفتن از این جوانان، حاضر نشد حتی درد دلهای آنها را که بسیار تحت اذیت سیاستهای برخوردی کادر اداری پلاژ شهرداری اند، بشنود!

این برخورد غیر متعارف از یک عنصر فرهنگی که در جمع گردشگران و کادر اداری پلاژ شهرداری ساری اتفاق افتاد موجی از نارضایتی را علیه فرماندار شهرستان ساری، در فرح آباد ایجاد کرد و علیرغم جو مثبتی که بواسطه بومی بودن وی در فرح آباد و ساحل وجود داشت، این برخورد و اظهارات موجب حیرت و تأسف اهالی شده و زمزمه هایی را مبنی بر مخالفت ایشان با شکوفائی استعدادهای فرح آباد در منطقه پخش کرده است.

این افراد در ملاقاتی که دو روز بعد با مهندس دامادی نماینده مردم شریف ساری در مجلس شورای اسلامی در فرح آباد داشته اند، از برخورد فرماندار ساری گله کرده و خواهان تصحیح روش حضور برخی مسئولین در بین مردم و حذف تکبر رفتاری و گفتاری از خود شده اند.

لازم به ذکر است که فرماندار ساری از جمله فرماندارانی است که بدون سابقه و تجربه ای در استانداری و فرمانداری به این مسئولیت رسیده و بزرگترین مسئولیت خدمتی وی، رییس آموزش و پرورش ناحیه 1 ساری بوده است!