شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شیخ شهرداران مازندران، شهردار قائمشهر می شود

عصر دیروز بیانیه 5 عضو شورای اسلامی شهر در حمایت قاطع از سید جعفر حسینی ، شهردار قائم شهر در اختیار رسانه ها قرار گرفت اما تنها 20 ساعت بعد و در حالی که هنوز جوهر امضای این اعضای وفادار ! به شهردار خشک نشده بود و در شرایطی که همگان با یک حساب سرانگشتی ، جلسه استیضاح شهردار قائم شهر را از پیش ناکام قلمداد می کردند ، سید جعفر حسینی با ده رای برکنار شد ! اتفاقی که در تاریخ  این شهرستان ثبت خواهد شد !

فریبرز فتحی کارمزدی، سعید میرزایی کوتنایی، علی غفوری، جعفر احمدی و نصرالله دریابیگی از امضا کنندگان بیانیه حمایت از شهردار قائم شهر هستند و 6 عضو دیگر این بیانیه را امضا نکرده اند اما در کمال ناباوری شهردار قائم شهر با 10 رای استیضاح شد .

یک سال پرچالش برای شهردار حسینی !

سید جعفر حسینی یک سال پر چالش را در شهرداری قائم شهر پشت سر گذاشت . چالش هایی که بسیاری از آنها با عملکرد ضعیفش کلید خورد .

متاسفانه با روی کار آمدن حسینی به عنوان شهردار قائم شهر، برکناری های گسترده آغاز شد و در اولین اقدام مدیر اداری و مالی شهرداری که عملکردی قابل تحسین داشت برکنار شد و پس از آن چند برکناری و جابجایی دیگر صورت پذیرفت تا آرامش از شهرداری قائم شهر رخت بر بندد .

اعزام نیرو و امکانات شهرداری برای محوطه سازی فضای سبز در مجموعه ای خارج از شهرستان که توسط یک عضو شورا مدیریت می شود از دیگر اقدامات انتقادآمیز شهرئار قائم شهر بشمار می رود که هنوز پاسخی صریح به ان داده نشد .

استخدام های بدون ضابطه و نور چشمی ها از دیگر حرف و حدیث هایی است که در دوره یکساله سید جعفر حسینی رخ داد . استخدام برخی از بستگان و خانواده همین اعضای شورایی که عصر چهارشنبه رای به عزل شهردار دادند از نکات قابل تامل ماجرای جدید شهرداری قائم شهر است .

بازگشت حجازی به عمارت شهرداری !

شیخ شهرداران مازندران و مرد ریشه دار شهرداری های استان باز هم به عمارت شهرداری رفت اما اینبار نه در شهرداری ساری بلکه 15 کیلومتر آنطرف تر ،در شهرداری قائم شهر ...

اعضای شورای شهر قائم شهر پس از عزل حسینی رای به سرپرستی سید علی حجازی در شهرداری قائم شهر دادند .

در جلسه عصر چهارشنبه که با حضور مهدی محمدی فرماندار قائم شهر برگزار شد اعضای شورای اسلامی شهر سید علی حجازی را به عنوان سرپرست شهرداری قائم شهر برگزیدند .

حجازی پیش از این،شهرداری ساری و مدیرعاملی سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران را تجربه کرده است .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد