شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

قدیری که غدیر را فراموش نمی کند!

ولادت سیدقدیر مصادف با ولایت علی و عیدغدیر...

حاج میرقدیررضایی ، معاون استاندار مازندران و فرماندارویژه تنکابن و فرماندار سابق چالوس،نوشهر وکلاردشت ، طی پیامی زیبا و خواندنی در زادروز ولادت خویش و در آستانه عید غدیر ، عید ولایت را به مسلمانان جهان و مازندرانی های سلحشور تبریک و تهنیت گفتند.


        http://s5.picofile.com/file/8145723384/IMG_11.jpg


به گزارش شبکه نیوز ، متن پیام فرماندار نمونه کشور و شیخ فرمانداران مازندران به شرخ زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم
» اَلْحَمْدُ لِلّهِ الّذى جَعَلَنا مِنَ الْمُتَمَسِّکینَ بِوِلایَةِ اَمیرِ الْمُؤْمِنینَ وَالاْئِمَّةِ عَلَیْهِمُ السَّلامُ«

وادى خمٌ غدیر منطقه نور شد            یا ز کف عقل پیر تجلٌى طور شد
طور تجلى منم، سینه سیناعلى          سٌر انا الله منم ،آیت کبرى على


غدیر ، بر آمدن آفتاب امامت علوی بر پهنه سپهر رسالت نبوی، نوید بخش روشنایی حیات بشریست. حقیقت این است که شیعه برای غدیر و غدیر برای همه است. شیعه با غدیر معنی پیدا می‌کند و با غدیر هویّت خود را می‌یابد. هویّت و شخصیت شیعه ، غدیریست و شیعه، همان توفیق پیروی است، پیروی از اصل ، نه از شخص؛ ازحق و نه از نفس!

غدیر، همان تکمیل شریعت اسلام و بلوغ دین است، واقعه ای که ، شجره طیبه نبوت را ،به بار نشاند و به مصداق: اکملت لکم دینکم؛ اصول دین را به اصول مذهب شیعه ی علوی و ظهور گوهر امامت مزین فرمود.
غدیر، رخدادی صرفاً تاریخی نیست. از جنس ملکوت است، در قالب زمان و مکان محدود نیست، سیری روحانی دارد و به روح و نفس مطمئنه دمیده است، همان نفسی که به قرب الهی و فیض ربانی نایل شد.
غدیر ، رودی خروشان در امتداد تاریخ است تا نهال دیانت، تدبر و اعتدال را در پهن دشت زندگی انسان بارور سازد. پاسداری و پاسبانی از این راه حیات بخش، رسالت همیشگی عالمان ، دین باوران و کارگزاران هر عصریست تا مسیر را از رهزنان ،ریاکاران و سنگ پراکنان پاس بدارند!
راهی را که پیامبر خاتم(ص) در غدیر خم به روی جهان بشری گشود مسیریست هموار و روشن بر پایه دین باوری، خردورزی و اعتدال محوری!
و اینک در عصر ولایت ، عصر تمرین پیروی، عصر انتظار، عصر بلوغ عقل و اندیشه، عصر تمیز حق از باطل، و عصر بصیرت ، تکلیف بر ما و بلکه بر همه ی گیتی روشن است.
سیـدقدیـر ، فرزند ناچیز این سلاله پاک ، خادم مردمان نجیب مازندران و سرباز همیشه پای کار ولایت ، در آستانه عیدغدیر و ولایت جدم و مولایم علی(ع) ،بزرگ استوره عدالت و اعتدال ، ضمن گرامیداشت و ارج نهادن به این روز بزرگ، که یکی از چهار روز افضل ایام سال است، با قلبى خرم و دلى شاد ، تبریکات صمیمانه خود را بپاس بزرگ موهبت الهى در غدیرخم ، به عموم مسلمانان جهان ، ملت فهیم و شریف ایران و اهالی ولایتمدار مازندران که به گواهی تاریخ ، پیشگامان بیعت با علی(ع) و آل علی(ع) بوده اند، ابراز مى دارم، و از خداى منان ظهور فرزند برومندش حضرت قائم آل محمد(ص)، سلامتی و طول عمر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، شادی روح امام راحل(ره) و ارواح طیبه ی شهدا را تمٌنا مى نمایم.

أسئل اللهَ تعالى أن یوفـّقنا و جَمیعَ أخوانِنا لِما یُحِبُّ وَ یَرضى‏

سیدقدیررضایی
خـادم سی سـاله مردم مازندران در وزارت کشـور

نظرات 1 + ارسال نظر
مومنی چهارشنبه 23 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:06 ق.ظ

سلام
قدیری که غدیر را هیچگاه فراموش نمیکند
حاج قدیر ، از مدیران با سابقه و قدیمی مازندرانه و به نوبه خودم به عنوان یک ساروی افتخار می کنم که مرکز استان مازندران ، چنین مدیران توانمندی رو در خود دارد
قلبا دوسش دارم و قلبا بهش ارادت دارم. در سالیان خیلی دور که ایشون معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان بودند ، برای کاری در سمنان خدمتشون رفتم. اونقدر مهربان و پدرانه با ما برخورد کرد که سمنان که کویر دلگیر و غریبی داره برای ما مازندران شده بود.
تا لحظه آخر پیگیر کارمان شد تا حل شد. تمام این اتفاقات درحالی رخ داد که ایشون اصلا ما رو نمیشناخت و هیچ شخصی سفارش مارو نکرده بود.
متن واقعا سنگین و زیبایی بود ... آرزو میکنم در کنار خانواده محترم ، سلامتی و طول عمر با عزت برای ایشون
از شمال فردا هم متشکریم که به مدیران محبوب و مردمی اهمیت میده ... درود بر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد