شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

دردوره مدیریت منحصربه فرد میرقدیررضایی درچالوس؛آزادراه افتتاح شد

سیدقدیررضایی، فرماندار شهرستان چالوس در حضور  رییس جمهور و 

 در آئین افتتاح آزاد راه تهران - شمال:

همراهی مردم و مسئولین شهرستان چالوس در افتتاح

آزاد راه تهران- شمال ستودنی است

شمال فردا: مهندس میرقدیررضایی ،فرماندار چالوس گفت: افتتاح قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال هدیه دولت به ملت است. میر قدیر رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: افتتاح قطعه چهار آزاد راه تهران- شمال هدیه دولت به ملت بزرگ ایران است.
وی گفت: مردم روستاهای قطعه چهار آزاد راه تهران- شمال اعم از چنس، سینوا، سینوا چشمه، علی آباد، شهر آرا و مازوپشته نهایت همراهی و همکاری و صبوری را در به ثمر رساندن این پروژه از خود جا گذاشتند که جای تقدیر دارد.
مهندس سید قدیر رضایی افزود: خواسته های قانونی مردم حاشیه آزاد راه پیگیری، و برای تحقق آن تلاش خواهد شد. میرقدیررضایی ادامه داد: افتتاح این پروژه با حضور رئیس جمهور نشان از اهمیت بالای آن بوده و قطعاً برگ زرینی از افتخارات دولت دهم محسوب می شود.
فرماندارچالوس و فرماندار نمونه مازندران بیان داشت: نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تأمین شهرستان و مردم فهیم این شهرستان در مدت اجرای این پروژه و افتتاح آن نهایت همراهی و همکاری را داشتند که قابل تقدیر است. طعه چهارم آزاد راه تهران - شمال روز گذشته با حضور رئیس جمهور و وزرای اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی و جمعی از اعضای دولت افتتاح شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد