شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

فرماندار چالوس : آغاز به‌کار ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس

شمال فردا: به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، مهندس سیدقدیر رضایی صبح امروز در نخستین جلسه ستاد انتخابات شهرستان چالوس اظهار داشت: اعضای ستاد انتخابات شهرستان چالوس باید توجه داشته باشند که انتخابات باید بر اساس امانت‌داری، دینداری و رقابت سالم برگزار شود.


رئیس ستاد انتخابات شهرستان چالوس با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال ایجاد تنش و برهم زدن آرامش در کشور است، تصریح کرد: هیچ کس حق دخالت در امور انتخابات را ندارد و بر اساس قانون و هماهنگ با ستاد انتخابات استان و کشور فعالیت‌ها را پیگیری خواهیم کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: انتخابات یک پروژه سنگین است که اعضای ستاد انتخابات باید با صبر و بردباری و هماهنگ با رئیس و دبیر ستاد انتخابات برنامه‌های اجرایی را پیش ببرند.وی تاکید کرد: قانون‌گرایی یک اصل مهم در انتخابات است و همه ما موظف هستیم تا بر اساس قانون عمل کرده و برنامه‌های نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان را پیگیری کنیم.
میرقدیر رضایی افزود : با تبلیغات زودرس انتخاباتی در سطح شهرستان برخورد می‌شود و نباید برخلاف مقررات عمل شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: بالابردن مشارکت حداکثری مردم مهم است و باید در این زمینه تلاش وافری صورت گیرد و برنامه‌ها و فعالیت‌های ستاد انتخابات بر این اساس تدوین شود.
وی ادامه داد: بکارگیری امکانات دولتی و بیت المال برای تبلیغات هر یک از کاندیداها خلاف بوده و با آن اداره مربوطه برخورد می‌شود.
مهندس رضایی اضافه کرد: عبدالباقی دانشور، علی ابراهیمی، کوروش یوسفی، صدرالله ردایی، علی ردایی، رمضان رضایی و علی بابایی به ترتیب به‌عنوان دبیر ستاد انتخابات، مسئول کمیته امنیت، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی، مسئول کمیته سیاسی، مسئول کمیته پشتیبانی، مسئول کمیته فناوری و کارشناس ستاد انتخابات شهرستان چالوس انتخاب شدند.
این مسئول اذعان داشت: همچنین بخشداران کلاردشت و مرزن‌آباد به همراه رئیس اداره ثبت و احوال و رئیس اداره مخابرات شهرستان چالوس به عنوان اعضای ستاد انتخابات شهرستان چالوس فعالیت می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد