شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

سیدقدیررضایی،فرماندار چالوس ، تنها فرماندار نمونه ی مازندران...

شمال فردا : طی مراسمی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و استاندار مازندران، سید قدیر رضایی ، فرماندار چالوس ، در بین فرمانداران استان مازندران ،  فرماندار نمونه در حوزه همکاری و فعالیت در حوزه خیرین مدرسه ساز کشور ، معرفی و از تلاش های وی در مسائل آموزشی از سوی وزارت آموزش و پرورش قدردانی شد. 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی‌اکبر طاهایی در مجمع خیران مدرسه‌ساز استان مازندران با اشاره به شروع طرح نهضت قرآن‌آموزی در مدارس کشور اظهار داشت: اجرای طرح قرآن‌آموزی به ویژه حفظ سوره آیت‌الکرسی زمینه‌ساز پیوند دانش‌آموزان با قرآن است.
وی تصریح کرد: تنها به وسیله پیوند با قرآن می‌توانیم با بسیاری از ناهنجاری‌ها موجود در جامعه مبارزه کرد.استاندار مازندران در ادامه با اشاره به برخی بی انضباطی‌ها در انتخابات یادآور شد: اگر ما قرآن را سرلوحه همه امور خود قرار دهیم در انتخابات شاهد بداخلاقی و تهمت‌زنی به همدیگر نمی‌شویم.

استاندار مازندران در ادامه با اشاره به برخی بی انضباطی‌ها در انتخابات یادآور شد: اگر ما قرآن را سرلوحه همه امور خود قرار دهیم در انتخابات شاهد بداخلاقی و تهمت‌زنی به همدیگر نمی‌شویم.
این مسئول مدرسه‌سازی را اوج خدمت به خلق خدا عنوان کرد و گفت: با ورود خیران به بحث مدرسه‌داری، خیران از اوج خدمت به اوج زندگی رسیدند و ورود خیران به این بحث را باید به فال نیک گرفت.
نماینده عالی دولت در مازندران توجه به هوشمندسازی مدارس را بسیار مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: با همت خیران فضای مناسبی در مدرسه در امر تعلیم و تعلم ایجاد می‌شود و از خیرانی که در بحث مدرسه‌داری ورود پیدا می‌کنند باید به طور ویژه تجلیل کرد هرچند خیرین مدرسه‌ساز، نیاز به توجه دنیوی ندارند ولی فرهنگ خیرات در کشور باید نهادینه شود.
وی در ادامه از پیشنهاد کاشت درخت در مدارس مازندران استقبال و تصریح کرد: با ساز و کار درستی این طرح در مدارس استان اجرایی شود.
طاهایی یادآور شد: در صورت امکان از درختانی نیز استفاده شود که بهره مادی آن دوباره به مدرسه باز گردد.
این مسئول خواستار جمع‌آوری گل‌های مصنوعی از سطح مدارس استان شد و تاکید کرد: ترویج کاشت گل نرگس در مدارس استان نهادینه شود و اجرای این طرح در چند مدرسه به خوبی در حال اجرایی شدن است.
استاندار مازندران در پایان در مورد اعطای تسهیلات به خیران مدرسه‌ساز برای مشارکت در ساخت مدارس اذعان داشت: این موضوع در داخل استان قابل حل و فصل نیست و باید در بین مسئولان ملی پیگیری شود. 

همچنین در مراسم ، سیدقدیررضایی ، فرماندارچالوس ، در بین فرمانداران استان مازندران ، فرماندار نمونه در حوزه همکاری و فعالیت در حوزه خیرین مدرسه ساز کشور ، معرفی و از تلاش های وی در مسائل آموزشی از سوی وزارت آموزش و پرورش قدردانی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد