شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

عزت الله اکبری: اکبری: همه چیز را به قرآن محول کردم

شمال فردا: عضو فراکسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بودجه اکتشافات کشور را از 2.5 میلیارد تومان به 106 میلیارد تومان رسید. به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، عزت‌الله اکبری پیش از ظهر امروز در مراسم تجدید دیدار و تقدیر از مردم قائمشهر که در مسجد امام رضا (ع) سیفی آباد برگزار شد با تقدیر از حضور مردم در انتخابات با عنوان جهاد مقدس اظهار داشت: نتیجه انتخابات باید به صمیمیت و همدلی و پایان کینه و درگیری ختم شود.

وی با تاکید بر اینکه با انتخاب نمایندگان جدید چیزی به پایان نرسید، خاطرنشان کرد: خوب بود کار‌های من ادامه پیدا می‌کرد و آن آثار سویی که در حوزه صنعت ایجاد شده بود برطرف می‌شد، ولی مردم نگران نباشند؛ گاهی ما بهانه‌ای برای امتحان دیگران هستیم، خدا خود قضاوت خواهد کرد.نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه و جویبار با اشاره به اینکه در چهار سال گذشته لحظه‌ای از خدمت و مجاهدت برای گره‌گشایی مشکلات مردم غافل نبودم، ابراز داشت: همه نمایندگان این دوره از اینکه رای لازم را با توجه به این میزان خدمت اخذ نکرده‌ام متحیر شدند، حتی دو روز قبل از انتخابات یک مقام آگاه به من گفت که شما در صدر هستی و به فکر فرد دیگری که با شما به مجلس خواهد آمد باشید، ولی می‌بینید که معادلات به این شکل عوض شد.

وی ادامه داد: ما انتظار داشتیم که مسئولان هم به ما کمک کنند، زمینه توسعه خدمت مرا برخی مسئولان فراهم نمی‌کنند، نمی‌دانم چه حوادثی پشت قضیه هست و چه اتفاقی پیش خواهد آمد؛ ولی نتیجه را با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری باید پذیرفت و من هم از خیلی چیزها صرف نظر کردم.

اکبری با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری درباره بصیرت که فرمودند:"آن شمری که سر امام حسین (ع) را برید جانباز جنگ صفین بود"، تصریح کرد: در شهر متصف به نام حضرت قائم افراد بی بصیرتی وارد بازی شدند که نه تنها خود پیروز نشدند بلکه جلوی پیروزی ما را هم گرفتند و نتیجه‌اش این شد که اکبری به مجلس نرود تا خدمات به مردم نرسد، ولی ما همه چیز را به قرآن محول کردیم و شما مردم هم شاهد خیلی از عبرت‌ها خواهید بود.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس هشتم گفت: عده‌ای مبلغان منطقه بسیج شدند تا به مردم آسیب بزنند آن هم با توجه به حجم گسترده تبلیغات استکبار در ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی ایران، ولی حواس آقایان جمع باشد جزء خدمت به مردم اجازه شکل‌گیری شارلاتان بازی را به آنان نخواهم داد تا از تریبون مردم استفاده کنند و بین آنان اختلاف بگذارند.

اکبری درباره کارخانجات نساجی مازندران بیان داشت: با کمک مسئولان، کار نساجی مازندران را دنبال می‌کنم تا به نتیجه برسد و این همه دختر و پسر امیدوار به اشتغال ناامید نشوند و برای کار به تهران نروند تا در معرض آسیب‌های اجتماعی و مادی قرار بگیرند.

عضو فراکسیون صنایع و معادن مجلس در مورد خدمات خود در حوزه سوادکوه افزود: بخش اکتشافات البرز مرکزی در حال انجام است، بودجه اکتشافات کشور را از 2.5 میلیارد تومان به 106 میلیارد تومان رساندم، کک سازی سوادکوه باید آگهی شود چون کارهایش به اتمام رسید و موافقت تاسیس شهرک صنعتی فولاد سوادکوه را نیز اخذ کردیم و به نتیجه می‌رسانیم. وی خاطرنشان کرد: در بحث راه تقریبا کارها تمام شد، سوادکوه بیشترین راه آسفالت نشده را در حوزه انتخابیه دارد که به همراه قائمشهر و جویبار در برنامه ما قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد