شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

عبدالوحید فیاضی: میلی به نمایندگی نداشتم

شمال فردا : منتخب مردم نور و محمودآباد در مجلس نهم شورای اسلامی گفت: میلی به نمایندگی نداشته و به دعوت فرهنگیان پای به این عرصه گذاشتم.

به گزارش مهر، عبدالوحید فیاضی عصر دوشنبه در جمع اعضای جامعه اسلامی فرهنگیان مازندران در باشگاه فرهنگیان ساری افزود: افراد بسیاری بنده را در ابتدای روی کارآمدن منتسب به جریان قدرت و ثروت قلمداد کرده ولی تک تک آرای بنده متعلق به مردم و فرهنگیان بوده است. وی اظهار داشت: متاسفانه افرادی با رانت و زور و قدرت به دنبال تصاحب نمایندگی در مجلس نهم بوده ولی بنده با کمال اطمینان می گویم که معلمان اسپانسر بنده در انتخابات بودند. 



دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان مازندران با اشاره به اینکه نماینده باید منطق داشته و برای تصاحب کرسی های مجلس مردم را فراموش نکند، تصریح کرد: با هدف ارج نهادن به مقام شامخ معلمان و ارتقا جایگاه معلمی در مجلس وارد این عرصه شدم. فیاضی با بیان اینکه جایگاه مجلس را باید با نگاه آرمانی و عالیه ارتقا دهیم، یادآور شد: منتخبان مردم در خانه ملت باید متشکل از فرهیختگان، آگاهان و متخصصان جامعه باشند.

وی با اعلام اینکه نماینده باید متفکر و خلاق بوده و به دنبال رفع خواسته های مردم باشد، افزود: منتخبان مردم در خانه ملت باید به دنبال رفع معضلات توسعه ای استان بوده و مازندرانی آرمانی را به ارمغان بیاورند. مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه قدر و منزلت معلمان باید در مجلس ارج نهاده شود اظهار داشت: معلمان اسپانسر بنده در انتخابات بوده و آبرویی که داشته و دارم از شغل معلمی بوده و است.

وی با تاکید اینکه مجلس نهم دارای کمیسیون آموزش و تحقیقاتی قوی خواهد شد، افزود: توجه این کمیسیون نسبت به مقوله آموزش و پرورش نسبت به گذشته دوچندان خواهد بود. فیاضی افزود: منتخبان مجلس نهم در خانه ملت، وامدار آرای ملت در 12 اسفند بوده و باید در یک پروسه زمانی چهار ساله نسبت به رفع مشکلات اقشار ضعیف و محروم جامعه اهتمام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد