شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

فرماندارچالوس: مکان نصب چادر برای مسافران نوروزی تعبیه شود

شمال فردا:  مهندس میرقدیر رضایی ، فرماندارچالوس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: ورودی شهرهای مرزن‌آباد، کلاردشت، چالوس و هچیرود نیازمند برنامه‌ریزی و زیباسازی اساسی است و وضعیت فعلی در شان این شهرستان نیست.وی گفت: در ورودی شهرستان چالوس باید با توجه به فرهنگ و نمادی از این شهرستان المانی مناسب نصب شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس ادامه داد: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و حضور مسافران در این شهرستان، زیبا‌سازی داخل شهر برای استفاده بهینه مسافران از وضعیت شهری ضروری است.

مهندس رضایی تصریح کرد: در حاشیه خیابان‌ها به ویژه ورودی شهرهای شهرستان چالوس شاهد اشغال پیاده‌روها توسط مغازه‌های اطراف آن هستیم که زیبنده یک شهر توریستی نیست و ضروری است دستگاه‌های مربوطه برای آزادسازی پیاده‌رو اقدام کنند.

فرماندار چالوس خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن نوروز نیاز است شهرداری‌ها در زیباسازی شهر با توجه به امکانات موجود و تجهیزات لازم اقدام مناسبی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی گفت: در پاکسازی خیابان‌ها و جمع‌آوری زباله با توجه به حضور چشمگیر مسافران در ایام نوروز در شهرستان چالوس ضروری است شهرداری‌ها در این زمینه برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشند.

رضایی ادامه داد: در اسکان مسافران نیز شهرداری‌ها باید مکانی را برای نصب چادر مشخص کنند و از برپاکردن چادر در اطراف خیابان اصلی و جلوی درب منزل مردم جلوگیری کنند.

فرماندارشهرستان چالوس یادآور شد: اگر شهرداری‌ها مکان مستقلی را برای این امر اختصاص دهند قطعا شاهد بالارفتن امنیت نیز خواهیم بود. نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس همچنین اذعان داشت: ستاد تسهیلات نوروزی نیز در ایام نوروز در اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان چالوس مستقر و پاسخگوی مسافران خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد