شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

فرماندارساری:مسئولان برای جلوگیری ازحوادث چهارشنبه آخر تلاش کنند

شمال فردا: گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس حسینی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با اشاره به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز اظهار داشت: آموزش و پرورش سهم بزرگی در اسکان مسافران نوروزی دارد و همه به جایگاه آموزش و پرورش بدهکار هستیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات بحث کلی نظام است، بیان داشت: دشمن در دو پروژه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند تمام تلاش خود را کرده بود تا مردم حضور کمتری داشته باشند، اما خدا را شاکر هستیم که دست خدا بر سر ما است و این انقلاب را هدایت می‌کند. وی گفت: در انتخابات 12 اسفند بداخلاقی آنچنانی در مرکز استان نداشتیم.

حسین ‌نژاد با اشاره به اینکه فرهنگ استفاده از امکانات را نمی‌دانیم و حاضر نیستیم حتی 500 متر را پیاده طی کنیم، یادآور شد: شهر از ترافیک قفل شده که سمی برای جامعه و سلامتی افراد و افزایش مصرف بنزین و آلودگی هوا را به همراه دارد. این مسئول بیان داشت: مسئولان فرهنگی در این زمان باید نقش آفرینی کنند.

حسینینژاد با اشاره به ایام نوروز و اینکه 30 درصد از مردم کشور به مسافرت می‌روند، گفت: در این مدت حضور در صحنه و مدیریت دستگاه‌ها باید بیشتر باشد.وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیاری از زمین‌های بخش کشاورزی معطل هستند، ادامه داد: کشاورزان باید برای مصرف کمتر کود و سموم آموزش ببینند. این مقام مسئول با اشاره به چهارشنبه آخر سال، اذعان داشت: ممکن است فرزندان ما هم در این موضوع درگیر شوند و بهتر است در بعد امنیت و نظارت بیشتر وارد شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد