شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

فرماندار فریدون کنار: زیرمیزی‌ها کنترل شود

شمال فردا:  به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونکنار، علی قاسمی امشب در جلسه شورای اداری اسفند ماه شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: بحث زیرمیزی‌ها به مراکز اقامتی نیز کشیده شده است که باید کنترل شود.

فرماندار فریدونکنار با بیان اینکه موارد مورد نظر امام جمعه در واقع درخواست‌ها و نیازهای مردم منطقه است، ابراز داشت: باید این موارد توجه خاص قرار گیرد.

وی افزود: در انتخابات اخیر با رشد مشارکت 11 درصد مواجه بودیم و به رقم 64 درصد مشارکت رسید.

فرماندار شهرستان فریدونکنار ادامه داد: مواضع نظام سلطه نسبت به جمهوری اسلامی تغییر کرده است و با فضاسازی‌های رسانه‌ای گسترده به دنبال تخریب هستند.

وی با بیان اینکه تحریم نفتی جمهوری اسلامی با چون و چراهایی همراه بوده، بیان کرد: ادامه روند تحولات در خاورمیانه حکایت از مرگ سیاسی رژیم صهیونیستی دارد و از همین رو اسرائیلی‌ها به دنبال جنگ با جمهوری اسلامی هستند.

قاسمی خاطرنشان کرد: فریدونکنار نیز در حوزه مشارکت مردمی در انتخابات مجلس نهم مقام دوم مازندران را کسب کرد و در روز انتخابات هیچ گزارش شفاهی و کتبی در شهرستان مبنی بر تخلف نداشتیم.

وی تصریح کرد: پس از انتخابات مباحثی در حوزه انتخاباتی ما مطرح شد که سؤال و شبهه آن در مسیر بررسی قانونی قرار دارد.

قاسمی بیان کرد: صندوق‌های سیار حساسیت خاصی دارند که قانون‌گذار وجود آن را بر عهده هیئت اجرایی گذاشته است و با سلایق خاص نمی‌توان صندوق سیار ایجاد کرد و حتی مسیرهای تردد آن اعم از بیمارستان، پادگان و دهستان نیز باید تعیین شود و خروج از این مسیر بر مبنای قانون جرم است.

فرماندار فریدونکنار گفت: در اجرای قانون نمی‌توان ذائقه‌ای عمل کرد و تعریف صندوق‌های ثابت برای رفع شبهات بهترین کار است. قاسمی اظهار داشت: آقای نانواکناری قانون‌گرایی را قبل و پس از اجرای انتخابات به اثبات رساندند و در مسیرهای قانونی پیگیر کار خود است.وی درباره سند توسعه شهرستان نیز گفت: اطلاعات پایه باید درست عمل شود تا شاخص صحیحی تهیه شده و منابع اعتباری آن تامین شود که در حال حاضر سند توسعه شهرستان تنظیم شده است.

به گفته قاسمی در بحث راهبردها و اولویت‌بندی‌ها باید دقیق و جدی وارد شد.وی با تاکید بر اینکه شهرک صنعتی باید در فریدونکنار احداث شود، گفت: ستاد تسهیلات سفر نوروزی در فریدونکنار تشکیل و فعال است و شهرداری 900 میلیون ریال برای زیباسازی شهر در نظر گرفته است.قاسمی ادامه داد: ادارات باید نمایندگان تام‌الاختیار خود را در ایام تعطیلات معرفی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد