شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

فرماندار گلوگاه: نبود مدیران بومی در گلوگاه مشکل‌ساز می‌شود

شمال فردا:  به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، سمیع‌الله مظفری صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و اشتغال شهرستان گلوگاه بیان داشت: بکارگیری مدیران مستعد بومی از نیازهای گلوگاه برای پیشرفت است.مظفری عنوان کرد: عدم بکارگیری مدیران بومی در شهرستان، گلوگاه را به شهر خوابگاهی برای مدیران تبدیل کرده است.

وی افزود: عدم وجود مدیران بومی در برخی از موارد تصمیم‌گیری، شهرستان را با مشکل مواجه ساخته و در بکارگیری نیروها در این شهرستان توجه چندانی صورت نمی‌گیرد و حتی تعدادی از ادارات مدیران دیپلم و زیردیپلم را از شهرستان‌های دیگر انتخاب می‌کنند.

فرماندار شهرستان گلوگاه با اشاره به پیگیری بیمه دکل‌بندان در این شهرستان خاطرنشان کرد: شهرستان نکا دارای بسیاری جان باخته و مجروح دکل‌بند است که از حداقل‌ها محروم‌ هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

مظفری با تاکید بر رونق شهرک صنعتی گفت: کشتارگاه صنعتی طیور، شرکت خوراک طیور و سفال‌سازی از جمله نیازهای ما برای اشتغال است که نیازمند کمک بانک‌های عامل هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این واحدهای تولیدی برای حدود 500 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.استاندار مازندران نیز در ادامه عنوان کرد: استان مازندران به تعهدات خود در بخش ایجاد فرصت‌های شغلی عمل کرد.

سید علی‌اکبر طاهایی بیان داشت: تعهدات مازندران در بخش ایجاد فرصت‌های شغلی در سال 90 در حدود 102 هزار فرصت اشتغال بوده است.وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده و تلاش مسئولان تاکنون برای یک‌صد هزار و 118 نفر در مازندران فرصت شغلی ایجاد شده است.

طاهایی خاطرنشان کرد: ایجاد فرصت شغلی به معنای ایجاد اشتغال پایدار و دائم نیست بلکه ما تعهد داریم تا فرصت‌های مختلف اشتغال برای افراد بیکار فراهم کنیم که افراد باید در ایجاد اشتغال پایدار تلاش کنند.استاندار مازندران در پایان متذکر شد: ایجاد فرصت شغلی از اصطلاحات مورد قبول جامعه جهانی است و باید بسترهای اشتغالزایی نیز در استان با جدیت دنبال شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد