شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

استاندار مازندران : سرمایه گذار نساجی به وعده هایش عمل کند

شمال فردا: به گزارش روابط عمومی استانداری، مهندس سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در جلسه بررسی مشکلات کارخانه نساجی مازندران با اشاره به اینکه دولت تعهد نموده است تا تلاش خود را برای راه اندازی این واحد تولیدی صرف نماید، گفت: سیاست مدیران ارشد استان حمایت از سرمایه گذار نساجی مازندران است اما بخش خصوصی برای اشتغال زایی در منطقه باید از مشاغل موجود نیز حفاظت وصیانت کند. 

طاهایی در ادامه جلسه که سرمایه گذار خارجی اهل ترکیه، برخی مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های استان، نمایندگان کارگران نساجی مازندران نیزحضور داشتند، تصریح کرد: شرایط بازنشستگی بیش از 250 نفر از کارگران نساجی مازندران فراهم شده است و دولت سهم خود را پرداخت نموده است لذا از سرمایه گذار کارخانه انتظار داریم در خصوص نحوه پرداخت سهم کارفرما با سازمان تامین اجتماعی به توافق برسند.

استاندار مازندران با اشاره به نصب برخی تجهیزات و دستگاه های تولید منسوجات در این واحد تولیدی افزود: سرمایه گذار کارخانه نساجی به وعده های خود در خصوص راه اندازی تمامی بخش های کارخانه از جمله قسمت بافندگی و رنگرزی عمل کند.

سرمایه گذار اهل ترکیه کارخانه نساجی مازندران نیز در این نشست گفت: تا کنون 58 میلیون یورو در این واحد تولیدی سرمایه گذاری صورت گرفت که 13 میلیون یورو آن از سوی بانک ملی پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: به تمام تعهدات خود در برابر کارخانه نساجی مازندران وکارگران پایبند هستم و تلاش خود را برای اتمام این پروژه خواهم نمود .

این سرمایه گذار در ادامه افزود: قسمت بافندگی و رنگرزی کارخانه نساجی مازندران در آینده ای نزدیک راه اندازی خواهد شد و این اطمینان را می دهم که منسوجات نساجی مازندران با کیفیت بالا به بازار عرضه گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد