شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شهرداران برای تسهیل تولید ایرانی کمک کنند

 شمال فردا: سید عیسی هاشمی‌حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در سال جاری بحث شیوه‌های حمایت از تولید ملی در حوزه مدیریت شهری در دستور کار شورای شهر و شهرداران شهرهای مازندران قرار گیرد.

وی یادآور شد: برای حمایت کامل از تولید داخلی باید کالاهای مختلف مورد نیاز شهرداری از تولیدکنندگان داخلی و بومی خریداری شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران اضافه کرد: تولیدکنندگان داخلی در حوزه تولیدات مورد نیاز شهرداری‌ها موفق بودند و با حمایت حداکثری شهرداران توسعه و پایداری در تولید رقم می‌خورد.

این مسئول ادامه داد: بحث تمرکز بر تولید داخلی رونق خوبی پیدا کرده و اینکه بر اساس فرمایش رهبر انقلاب، بحث سرمایه‌گذاری داخلی هم بسیار مهم است که باید با کار کارشناسی عملیاتی شود.

هاشمی‌حیدری تصریح کرد: حمایت از سرمایه ایرانی این است که به سرمایه‌گذاران داخلی بها دهیم تا وابستگی به خارجی‌ها در تمام امور تولید برداشته شود.

معاون استاندار مازندران به ارائه تسهیلات ویژه به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان داخلی اشاره کرد و متذکر شد: شهرداران برای تسهیل سرمایه‌گذاری و تولید ایرانی با تهیه محصولات ایرانی مورد نیاز شهرداری در ارائه خدمات کمک کنند.

وی با ابراز رضایت نسبی از عملکرد شهرداران شهرهای مازندران در ایام نوروز اذعان داشت: فعالیت‌های شهرداران به طور نسبی رضایت‌بخش و اثرگذار بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد