شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

درخواست فرماندار چالوس ؛حضور تیم مدیریت بحران مازندران در چالوس

شمال فردا: در پی درخواست ویژه مهندس سیدقدیررضایی، فرماندار شهرستان چالوس از استانداری مازندران مبنی بر اعزام تیم تخصصی و بررسی رانش زمین در روستای طویدره و جلوگیری از خسارت بیشتر؛  تیم کارشناسی ستاد بحران استان کمتر از پنج ساعت در منطقه حضور یافت

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، در پی درخواست میرقدیررضایی، فرماندار شهرستان چالوس از استانداری مازندران مبنی بر اعزام تیم تخصصی و بررسی رانش زمین در روستای طویدره و جلوگیری از خسارت بیشتر، تیم کارشناسی ستاد بحران استان کمتر از پنج ساعت در منطقه حضور یافت.

سیدقدیر رضایی فرماندار چالوس در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: در این تیم اعزامی کارشناسانی در رشته‌های تخصصی زمین‌شناسی و زمین لرزه‌نگاری حضور دارند.

سیدقدیررضایی افزود: بر اثر رانش زمین در روستای طویدره کلاردشت 10 منزل مسکونی بین 40 تا 50 درصد خسارت دیدند.

وی ادامه داد: راه دسترسی و زمین‌های کشاورزی نیز بر اثر رانش زمین در این روستا دچار خسارت شدند.مهندس رضایی بیان داشت: هماهنگ شده تا افرادی که منازل مسکونی آنها بر اثر رانش خسارت دیده از تسهیلات بانکی مقاوم سازی استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس همچنین بیان داشت: تمام ادارات و نهادهای شهرستان چالوس که نیاز به حضور و اقدامات آنها در روستای طویدره احساس می‌شود باید پیگیر فعالیت‌ها بوده و عملیات پیشگیری را انجام دهند تا مانع خسارت بیشتر به این روستا شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد