شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

5میلیارد تومان اعتبار مرحله اول جهت جبران خسارت سیل کلاردشت

 شمال فردا: سیدقدیررضایی، فرماندار چالوس از تخصیص اعتبار 5 میلیارد تومانی در مرحله اول جهت جبران خسارت سیل کلاردشت از سوی دولت در سرفصل اعتبارات سال90 خبر داد. سید قدیر رضایی در جلسه کارگروه توسعه بخش کلاردشت در شهرداری این شهر افزود: در پی درخواست و مکاتبات مختلف با استانداری و همینطور از استانداری به دولت در جهت بازسازی مناطق آسیب دیده سیل کلاردشت مبلغ 5میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد.  

مهندس رضایی ادامه داد: از آنجایی که اعتبار پیش بینی شده چنر برابر اعتبار تخصیصی مرحله اول است از مسئولان استانی و هیئت محترم دولت درخواست دارم نسبت به تخصیص اعتبارات دیگر جهت بازسازی مناطق آسیب دیده کلاردشت تسریع کنند. نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: این اعتبار تخصیصی در حوزه های راه،آب،ایجاد دیواره های رودخانه رودبارک و آسفالت منطقه آسیب دیده هزینه می شود. رضایی تاکید کرد: تخصیص اعتبارات در مراحل بعدی در روند توسعه ای بازسازی منطقه آسیب دیده کلاردشت کمک شایانی می کند.
فرماندارچالوس تصریح کرد: همه ادارات و نهادهای مرتبط با سیل کلاردشت موظف با حضور مستمر خود روند بازسازی مناطق سیل زده را رسیدگی و به مردم اطلاع رسانی کنند. وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به گاز رسانی منطقه کلاردشت گفت: ضروری است اداره گاز با توجه به مساعدت بود شرایط آب و هوایی در فصل بهار تسریع در لوله گذاری داشته باشد. مهندس رضایی بیان داشت: اداره گاز با نظارت بر روند فعالیت پیمانکاران تسریع در عملیات گاز رسانی را دستور کار خود قرار دهد.فرماندار چالوس در پایان گفت: آسفات خیابنهای اصلی شهر بعد از کنده کاری جهت انشعاب گاز ضروری است و در الویت کاری شهرداری قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد