شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

آقای رییس جمهور، رامسر پایانه مسافری ندارد!

شمال فردا: شماری از شهروندان و گردشگران و دانشجویان ضمن اشاره به موقعیت ویژه گردشگری رامسر و ضرورت فراهم سازی زیرساخت های مورد نیاز بر احداث پایانه مسافری تاکید کردند. مجید شعبانی یک شهروند رامسری می گوید:با توجه به اینکه رامسر در فصول مختلف سال پذیرای خیل عظیم گردشگران و مسافران است و همواره این شهرستان در زمینه گردشگری در شمال کشور جایگاه ممتازی دارد ایجاد زیرساخت های اولیه از جمله پایانه مسافری یک ضرورت است. 

مجتبی گل محمدی نیز می گوید:نبود پایان مسافری در شهری مثل رامسر جای تعجب دارد،هم اینک بسیاری از رامسری مجبورند برای سفرهای بین شهری به برخی از نقاط کشورکه از رامسر سرویس ندارند از طریق شهرستانهای همجوار دراستان گیلان اقدام نمایندودر واقع احداث پایانه مسافری مشکل شهروندان بویژه دانشجویان را مرتفع و دغدغه اولیا آنان را کم می نماید.زهرا حسینی یکی از دانشجویان رامسری نیز می گوید:ایجاد پایانه مسافری  به صورت مجتمعی مناسب یکی از اولیه ترین نیازهای شهرهای گردشگر پذیر و دانشگاهی مثل رامسر می باشد.

وی می افزاید :هم اینک بسیاری از دانشجویان و حتی شهروندان برای تردد و مسافرت های بین شهری مجبورند ازطریق دیگر شهرستانها اقدام  در این راستا احداث پایانه مسافری یکی از نیازهای ضروری  این شهر می باشد. یک دانشجوی دانشگاه آزاد رامسر که خود را اهل یکی از استانهای جنوبی معرفی و نمی خواهد نامی از او برده شود می گوید: رامسر با این همه زیبایی خیرکننده و اینکه شهری علمی و دانشگاهی است باید امکانات کامل از جمله پایانه مسافری داشته باشد.

وی می افزاید: به خاطرهمین موقعیت ممتاز رامسر بوده که فرودگاه در اینجا راه اندازی و هم اینک نیز به سرعت در حال توسعه بوده و در کنار فرودگاه برای شهرهایی مثل رامسر توسعه زیرساخت هایی نظیر پایانه یک ضرورت است. پژمان صالحی مسافری از تهران نیز می گوید:هم اینک در بسیاری از شهرها که موقعیت گردشگری دارند پایانه های بسیار خوبی احداث و مسافران در شبانه روز می توانند از آن استفاده نمایند.وی بیان می دارد:برای بسیاری از ما که در طول سال به خاطر زیباییی منحصر بفرد رامسر سفر می نماییم نداشتن پاینه مسافری یک علامت سوال است.

علیرضا رضی کاظمی رییس شورای اسلامی شهرستان رامسر نیز می گوید:خوشبختانه سرمایه گذاری ازچند سال قبل قطعه زمینی بالغ بر 4 هزار متر مربع  بر خیابان اصلی در محدوده باغ ملی تبدیل به کاربری عمومی و پاینه مسافری نموده و کلنگ احداث آن نیز با حضور مسولان استانی و ملی به زمین خورد و چون این سرمایه گذار از تسهیلات با بهره مناسب استفاده ننموده همچنان متوقف مانده است.نماینده شورای شهر رامسر در کمیسیون حمل و نقل و شورای سازمان حمل و نقل شهرداری رامسر تصریح می نماید:در سال حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در جهت تقویت صنعت گردشگری ضرورت دارد نهادگردشگری با اعطای تسهیلات با نرخ بهره مناسب این قبیل سرمایه گذاران را مورد حمایت قرار دهند.

وی می گوید:اداراتی همچون راه و ترابری و آبیاری می بایست این سرمایه گذار را که بنا دارد بصورت خدمات عمومی  همکاری نماید آن را مورد حمایت قرار دهند همچنین با توجه به اینکه در حریم پروازی فرودگاه قرار دارد و از محدودیت ساخت و ساز در ارتفاع روبروست از سطح اشغال مناسب تری در ساخت و سازها بهره مند گردند.رضی کاظمی می گوید :ساخت پایانه برای شهر گردشگری و دانشگاهی رامسر یک نیاز جدی است و ضمن کم کردن ترافیک شهری  از سرگردانی شهروندان،دانشجویان و گردشگران نیز می کاهد و باعث خدمات رسانی بهتر و اشتغال بیشتر می گردد.

شهردار رامسر نیز می گوید :لازمه یک شهر توریستی و گردشگر پذیر داشتن زیرساخت های مناسب  ازجمله پایانه مسافری است.نصرت الله کوزه گر می افزاید:در شهر نمونه گردشگری رامسر که سالانه مسافران بسیاری زیادی ازاقصی نقاط کشور می آیند باید با تعامل و همکاری شایسته دستگاههای خدمت رسان و ایجاد بسترهای لازم در جهت رفاه و آسایش مسافران بهره مند گردید. وی تصریح می نماید:شهرداری رامسر آماده همکاری های لازم در حمایت از سرمایه گذاران در حوزه های مختلف ازجمله ایجاد پایانه مسافری می باشد.وی در پایان تاکید می نماید:کمک نمودن در جهت افزایش خدمات و رفاه عمومی در واقع عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.امتداد / احمدی ماچیانی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد