شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

استان مازندران؛ گل سرسبد استان هاست!

شمال فردا: به گزارش از واحد مرکزی خبر ، آقای احمدی نژاد در مراسم آغاز طرح انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی ایران افزود: خدای بزرگ را سپاسگزارم که این توفیق را عنایت فرمود مجدد به استان سرفراز و ایمانی مازندران سفر کنیم و به مردم بزرگوار این استان عرض ارادت داشته باشیم.  

وی گفت: حقیقت این است که استان مازندران گل سرسبد استان های ایران عزیز است نه به لحاظ طبیعت و ویژگی های طبیعی بلکه از نظر اصالت های انسانی و ویژگی های فرهنگی ، مردم مؤمن ، پرتلاش، قانع ، صمیمی ، صافدل ، شجاع و انقلابی . آقای احمدی نژاد ادامه داد: مردم مازندران حداقل 1400 سال است در خط مستقیم در حرکتند و از امانت توحید و عدالت و امانت پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) با همه وجودشان پاسداری می کنند.

رئیس جمهور گفت: مردم این خطه در فرهنگ متعالی اهل بیتی امروز ملت ایران نقش ممتاز و ویژه ای چه در پذیرش آن و چه در انتشار و پایمردی و صیانت از مرزهای فرهنگ علوی و حسینی دارند .  آقای احمدی نژاد افزود: وجود مردم مازندران همیشه برای ملت ایران موجب نفع و رحمت بوده است و هیچ نقطه منفی در تاریخ این دیار وجود ندارد و همه عزت و افتخار است . وی ادامه داد: هم اکنون سه پدر شهید بزرگوار که هر کدام سه شهید تقدیم انقلاب کرده اند جلسه ما را منور کرده اند و هزاران شهید و جانباز و آزاده افتخارات ابدی برای کل بشر، متعلق به این استانند.

وی اضافه کرد: عرفا ، علما ، فقها ، ادبا و مجاهدان و در عرصه کار و تولید هم مردم پیشتازند و تا جایی که شرایط اجازه می دهد از ظرفیت های استان استفاده می کنند و بخش مهمی از نیازهای کشور در این استان تولید می شود.

رئیس جمهور در ادامه گفت: خدا را شکر می کنم که توفیق سفر مجدد به این استان را عنایت کرد و به سهم خودم از همه بزرگواری های مردم این استان به ویژه نماینده ولی فقیه ، علما ، خانواده معظم شهدا و همه قشرها تشکر می کنم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد