شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

پروژه‌ای در نور، ‌4 سال بلاتکلیف ‌است!!

با گذشت بیش از چهار سال از سفر دور دوم هیئت دولت به مازندران، پروژه راه روستایی 2 هزار نفری گزناسرای بخش چمستان شهرستان نور نیمه کاره رها شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از نور، با گذشت بیش از چهار سال از سفر دور دوم هیئت دولت به مازندران پروژه راه روستایی گزناسرای بخش چمستان شهرستان نور نیمه کاره رها شده است.

برابر مصوبه هیئت دولت در سفر دور دوم رئیس جمهور به مازندران مقرر شد تا مسیر حدود 35 کیلومتری راه روستایی و ییلاقی گزناسرای این بخش زیرسازی و آسفالت شود.

این روستا بیش از 70 شهید و سردار شهید، بیش از 100 جانباز و آزاده در هشت سال دفاع مقدس و ایام انقلاب تقدیم اسلام کرده است.

این روستا بیش از 2 هزار نفر جمعیت دارد و حق طبیعی مردم این منطقه است از راه روستایی سالم، مطمئن و ایمن که از خدمات اولیه دولت به مردم بوده، استفاده کنند.

به گزارش فارس، پنج منطقه نوجمه، گزناسرا، لاشکش، کنگل چال و ترین‌کلا در این مسیر قرار دارند و حدود 30 کیلومتر از این مسیر زیرسازی و آسفالت شده ولی تنها برای پنج کیلومتر باقی‌مانده تصمیمی گرفته نشده و این مسیر به حال خود رها شده است.

قدرت‌الله نائیج‌نژاد رئیس شورای اسلامی روستای ییلاقی گزناسرا بخش چمستان نور امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه امسال برای این پروژه از سوی استانداری اعتباری تعیین نشده است، تصریح کرد: مسئولان اداره راه و ترابری شهرستان نور هم در پاسخ به مردم، عدم اختصاص اعتبار را راهی برای پاسخگویی انتخاب می‌کنند.

نائیج‌نژاد با تاکید اینکه مسئولان به بخش ییلاقی نور توجه خاصی ندارند، اذعان داشت: دیگر مشکل این منطقه برق بوده که هم‌اکنون پنج سال است کاشت تیر انتقال نیروی برق در برخی مناطق انجام شده ولی ادامه تیرکشی برای برق و سیم‌کشی آن نیز متوقف شده است که از مسئولان درخواست داریم تا هرچه زودتر به این مشکلات رسیدگی کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد