شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

ورزش مازندران از سوء مدیریت و باندبازی رنج می برد!

شمال فردا: نائب رئیس سابق هیئت بوکس مازندران:دست های پشت پرده ورزش مازندران را افشا می کنم.
مهیار روحانی نائب رئیس سابق هیئت بوکس مازندران را حالا دیگر همه می شناسند.او مدیر عامل تیم بوکس پرشیا خودرو مازندران در رقابتهای لیگ برتر کشور و حامی مالی و معنوی بیش از ده رشته ورزشی دیگر از جمله فوتبال، ووشو،کشتی، تکواند، وزنه برداری ،کاراته و همچنین باشگاه شموشک نوشهر بوده است.


او که روزی بدون کوچکترین چشمداشتی و تنها از روی عشق و غیرت وارد گود ورزش مازندران شده بود حالا آنقدر دلسرد و سرخورده شده است که مصرانه می گوید: ورزش مازندران از سوء مدیریت و باندبازی رنج می برد.

روحانی در تشریح این مساله به بیان زوایای گوناگونی از اتفاقات و شکست های سالهای اخیر ورزش در مازندران می پردازد و علل برخی از این ناکامی های پیاپی را بی تدبیری ، نقد گریزی و کم تجربگی مدیران ارشد و متولیان ورزش استان مازندران می داند.

وی  در این رابطه تصریح کرد: ببینید مسئولان بلایی بر سر تیم های بزرگی همچون شموشک نوشهر و نساجی آورده اند در حالیکه این دو باشگاه روزی موجب افتخار و اعتلای فوتبال در شمال کشور بودند اما حالا تبدیل به حیاط خلوت دلالان و سود جویان شده اند.

وی ادامه می دهد: با پرهام صحبتهای زیادی کردم که ایشان هم از بی تدبیری هایی که در مورد نساجی قائمشهر روی داده است به ستوه آمده است.

نائب رئیس سابق هیئت بوکس مازندران معتقد است متولیان امر از حال و روز وخیم ورزش بوکس مازندران نیز غافل شده اند و عمداً یا سهواً چشمهای خود را به روی تخلفات متعدد صورت گرفته در این ورزش بسته اند.

وی گفت: از پریچهره توقع بیشتری داشتیم و ایشان بخاطر مسئولیت خطیری که دارند می بایست به درد دل ها و انتقادات بزرگان و پیشکسوتان بوکس مازندران رسیدگی کنند و جلوی این همه تخلفاتی که در این ورزش در حال وقوع است را بگیرند.

روحانی در ادامه افزود: افرادی مثل بنده که دلسوزانه در ورزش فعالیت می کنند و هیچ درآمدی از راه ورزش نداشته ایم حتی از جیب خود هزینه هایی میلیونی هم برای پیشرفت ورزش استان مازندران کرده ایم اما آن آقایانی که از بیت المال حقوق می گیرند تا موجبات رشد ورزش استان مازندران را فراهم کنند باید در مقابل افکار عمومی پاسخگو باشند.

وی با بر شمردن برخی از تخلفات صورت گرفته در هیئت بوکس مازندران و همچنین مجمع عمومی بوکس استان تصریح کرد: اگر مسئولان امر نخواهند به این مشکلات و تخلفات رسیدگی کنند مطمئن باشند دست های پشت پرده ورزش مازندران را بیش از پیش افشا می کنم.

روحانی اظهار داشت: تنها بخاطر عشق و علاقه ام به ورزش پا به این عرصه گذاشتم اما اکنون تا زمانی که این آقایان در ورزش مازندران باشند دیگر به ورزش باز نمی گردم.
 
زاهدیان دبیر سابق هیات بوکس مازندران:

امروز نامحرمان بوکس خود را محرم می دانند

در طی چند ماه گذشته هیات جدید بوکس مازندران انتقادات بسیاری را از جانب پیشکسوتان ، قهرمانان و اعضای سابق به خود دیده است.

در همین حال ، اوج این انتقادات موجب برکناری و یا استعفای اجباری برخی از اعضا از سمت خود شده است.

تعویق سه باره زمان برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیات بوکس استان مازندران که بنابر اعتراضات پیاپی بسیاری از اعضا و بزرگان این رشته در مازندران به وقوع پیوست خود گویای همه چیز است.

در همین رابطه دبیر سابق هیات بوکس مازندران به خبرنگار ما گفت: متاسفانه سوءمدیریت و کم تجربگی رئیس هیات بوکس مازندران لطمات جبران ناپذیری را بر پیکره بوکس استان مازندران وارد نموده است.

حسن زاهدیان در ادامه افزود: به اعتقاد من و همه پیشکسوتان و دلسوزان ورزش ، نخستین شاخصه اصلی یک مدیر ورزشی می بایست سلامت جسم و روان او باسد حال آنکه با صراحت اعلام می کنم مسئولان امر نباید صلاحیت افرادی که از این ویژگی برخوردار نیستند را تایید کنند.

زاهدیان با انتقاد از وضعیت فعلی ورزش بوکس در استان مازندران اظهار داشت: کسانی که در طول عمرشان حتی برای یکبار دستکش و لباس بوکس را بر تن نکرده اند حالا برای مربیان و پیشکسوتان استان تصمیم گیری می کنند.

وی افزود: متاسفانه امروز کار به جایی رسیده است که نامحرمان بوکس خود را محرم می دانند.

دبیر سابق هیات بوکس مازندران با بر شمردن برخی تخلفات صورت گرفته در مجمع عمومی بوکس استان مازندران تصریح کرد: برکناری یک شبه اعضای سابق مجمع عموم آن هم درست یک هفته پیش از برگزاری انتخابات مجمع عمومی نشان دهنده یک برنامه از پیش تعیین شده از سوی جعفری رئیس هیات بوکس مازندران برای پیروزی در انتخابات دور جدید بوده است.

گفتنی است انتخابات مجمع عمومی بوکس مازندران ابتدا قرار بود در تاریخ نهم آذر ماه برگزار شود که با اعتراض اهالی این رشته ورزشی نسبت به تخلفات صورت گرفته از سوی رئیس هیات بوکس استان مازندران به مدت یک ماه به تعویق افتاد و اگر چه سال 90 تاریخ مجدد برگزاری مجمع عمومی اعلام شده اما باز هم با همان اعتراضات و عدم اصلاح ضعف های موجود و در یک سکوت کامل خبری ، این مجمع با اعضای جدید در تاریخ 24 اردیبهشت 91 برگزار گردید که طی آن حسین جعفری بعنوان رئیس جدید هیات بوکس مازندران از سوی اعضا انتخاب گردید.
 
 
دومین بوکسور المپیکی ایران از مازندران :با دستان آسیب دیده سهمیه المپیک لندن را گرفتم
 
مهدی طلوتی بوکسور رعنا و بسیار با حجب و ادب مازندرانی در گفتگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: در حال حاضر در تمرینات تیم ملی بوکس در تهران هستم و شکر خدا از آمادگی و انگیزه بسیار بالایی نیز برخوردار هستم.

وی اظهار داشت: مسابقات المپیک میدان بسیار بزرگی برای هر ورزشکار محسوب می شود و همه برای کسب مدال در این رقابتها حاضر می شوند.

دومین بوکسور المپیکی ایران بیان داشت: در مسابقات المپیک همه تلاش و سعی خودم را برای کسب یکی از سه سکوی اول المپیک بکار می بندم و با توجه به شرایط بسیار مطلوبم این مهم دور از دسترس نخواهد بود.

طلوتی به چگونگی کسب سهمیه المپیک پرداخت و افزود: با وجودی که از ناحیه مچ دست راست و چپ دچار آسیب دیدگی بودم توانستم با همین وضعیت سهمیه المپیک لندن را کسب کنم و دومین المپیکی ایران در رشته بوکس همراه با تیم ملی در مسابقات لندن شرکت خواهم کرد.

وی ادامه داد: آسیب دیدگی مچ دستانم همچنان به قوت خود باقی است و نیاز به عمل جراحی دارد اما با توجه به در پیش بودن المپیک فعلا از جراحی کردن خودداری کردم تا بتوانم در میدان المپیک لندن با دعای خیر ملت بزرگ ایران برای سربلندی وطن  عزیزمان افتخار آفرینی کنم.

این ملی پوش مازندرانی و ارزنده تیم ملی بوکس کشور با اشاره به مشکلات خود گفت: یازده سال در روزش بوکس زحمت کشیدم و در این مدت از درس و تفریحات خودم زدم تا توانستم به اینجا برسم اما اکنون با مشکل بیکاری مواجه هستم و از مسئولان انتظار دارم بعد از بازگشت از مسابقات المپیک این مشکل را حل کنند.

طلوتی تصریح کرد: احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس کشور زحمات زیادی برای من کشیده است و حتی هزینه بسیار بالای آمپول مخصوص برای رفع درد مچ دستانم را نیز ایشان تقبل کردند.

گفتنی است مهدی طلوتی دیروز شنبه موفق شد در رقابت های بوکس انتخابی قزاقستان با شکست 22 بر 16  "یانگ شیم" از کره‌جنوبی  به عنوان دومین بوکسور ایرانی جواز حضور در المپیک لندن را کسب کند.
نظرات 2 + ارسال نظر
رادی سه‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ب.ظ

خود زاهدیان یک بار دستکش بوکس رو در فروشگاه دیده باز جعفری لااقل مربی تیم ساری بوده

یاری چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:03 ب.ظ

اخه همه میدونن که مهیار روحانی ساده چیزی درتنگه نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد