شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

مدیرکل جدید بنیاد استان مازندران منصوب شد

شمال فردا: طی حکمی از سوی مسعود زریبافان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور عباسعلی رضائی به سمت مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران منصوب شد.

به گزارش شمال فردا، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای عباسعلی رضائی

باسلام

نظر به تعهد، شایستگی، تجارب و علاقمندی شما به جامعه ایثارگری، جنابعالی را به موجب این حکم به مدت سه سال به سمت مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران منصوب می نمایم.

بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم تنها پشتوانه های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه داران عرصه های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند.

بدون تردید خدمت به این عزیزان بنا به فرمایش حضرت امام راحل (ره) خدمت به نبی مکرم (ص) است.

امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر خدمات دولت کریمه، حول عدالت محوری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا و تعالی و مادی و معنوی کشور، با بسیج تمام امکانات و توانمندی های سازمان، تلاش مضاعفی را برای خدمت به خانواده معظم شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز و خانواده معزز آنان در ابعاد مادی و معنوی و در سطوح فردی و اجتماعی و با رویکرد فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرید.

انشاءالله توفیق بزرگ خدمتگزاری به بهترین بندگان خداوند تبارک و تعالی را با تلاش خالصانه و همه جانبه و شبانه روزی شاکر خواهیم بود.

مسعود زریبافان
معاون رئیس جمهور  و خادم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران

رضایی برادر سه شهید بزرگوارمی باشد که ‍پیش از این سرپرست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران را عهده دار بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد