شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

محمدحسین عمویی ، اولین شهردار ارطه شد

شمال فردا: محمدحسین عموئی ، به عنوان اولین شهردار شهر جدید ارطه انتخاب شد.
بنابر این گزارش ، مهندس محمدحسین عموئی با کسب قاطع آرای اعضای شورای اسلامی شهر ارطه به عنوان اولین شهردار شهر جدیدالتاسیس ارطه انتخاب و قرار است روز شنبه ،سوم تیرماه 91 معارفه شود.  


شنیده ها حاکیست که شورای شهر ارطه ، از بین کاندیداهای شهرداری ارطه و پس از بررسی سوابق و عملکرد آنان ، در نهایت اعضای شوراء ،  سوابق ، عملکرد و شایستگی های وی را برای تصدی این سمت مناسب تشخیص دادند.
پس ازاینکه که شورای اسلامی شهر ارطه انتخاب اولین شهردار این شهر را جهت طی مراحل قانونی و صدورحکم به فرمانداری قائمشهر معرفی کردند ، شنیده ها حاکیست که سیدعلی اکبر طاهایی ، استاندار مازندران هم حکم شهردار جدید ارطه را صادر کرده است و قرار است در روز شنبه سوم تیرماه معرفی شود.
مهندس عمویی ، متولد شهرستان قائمشهر و فرزند ارشد سردارشهید موسی عمویی ، از فرماندهان به نام 8 سال دفاع مقدس است.
محمدحسین عمویی بیش از  8 سال سابقه خدمتی داشته و دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک  و کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری می باشد. وی دارای سوابق خدمتی و مسئولیتی در شهرداری شهرستان ساری و شهرداری شهرستان قائمشهر و سازمان های تابعه ی این دو شهرداری است .همچنین مشاور امور عمرانی و برنامه ریزی شهری معاونت استاندار مازندران و فرماندار ویژه تنکابن ومشاور امور عمرانی فرماندار محمود آباد را در سوابق کاری خود دارد.  

ظاهرا چندی پیش نیز ، پیشنهاد یک شهرداری دیگر در یکی از شهرهای استان های همجوار به وی داده شده بود ، که به دلیل اینکه وی ، علاقه زیادی که به خدمت برای مردم ولایتمدار مازندران و خصوصاً زادگاه خود دارد، آن را رد کرده بود .
خاطرنشان می کند که در مرداد ماه 1390 با تصویب وزیران عضو کمیسیون سیاسی و دفاعی و بنا به پیشنهاد وزارت کشور، روستای قادیکلا ارطه مرکز دهستان بیشه سر بخش مرکزی شهرستان قائم شهر پس از ادغام با روستای جوجاده ارطه،قاسم خیل ارطه، بورخیل ارطه و کفشگرکلا ارطه از توابع همین دهستان به شهر تبدیل و به عنوان شهر ارطه شناخته شد و معاون سیاسی وزیر کشور طی نامه ای به طاهایی ، استاندار مازندران ، تغییر در تقسیمات کشوری این استان را ابلاغ کرد.
شهر جدید ارطه بیش از 15هزار نفر جمعیت دارد .

نظرات 2 + ارسال نظر
شعبانی جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ق.ظ

انتخاب بجا و شایسته ی جناب آقای مهندس عموئی را خدمت مردم و شورای اسلامی شهر ارطه تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال برای شما استاد عزیزم آرزوی توفیق و سربلندی دارم . حق نگهدارتان

پیام تبریک روابط عمومی شهرداری قائ جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ http://www.ghaemshahr.ir

فرزند رشید سردار شهید موسی عموئی
جناب آقای مهندس محمد حسین عموئی
بی شک انتصاب جنابعالی بعنوان شهردار شهر ارطه بار دیگر رشادتهاودلاوریهای مردان هشت سال دفاع مقدس را دراذهان زنده کرده که این بار جهادی دیگر در سنگر سازندگی رخ نموده است.امید است در سایه الطاف بیکران الهی و توجهات حضرت ولیعصر(عج)و عزم و اراده سترگ درراه خدمت به مردم شریف وانجام مسئولیت های محوله به مانند گذشته موفق، پیروز و سربلند باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد