شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

فرستنده دیجیتال صداوسیما در منطقه غرب مازندران راه اندازی شد

شمال فردا: به گزارش ایرنا ، مدیرکل صدا و سیما مرکز مازندران در آیین راه اندازی این فرستنده گفت : شبکه های دیجیتال در دو قسمت ts1 و ts2 تعریف شده است که در مجموع 27 شبکه رادیویی و تلویزیونی را به تلویزیون های خانگی انتقال می دهد.  

 بهرام حمیدی افزود : برای راه اندازی فرستنده دیجیتال نمک آبرود که غرب مازندران را پوشش می دهد حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است.

حمیدی اظهار داشت : :شبکه های دیجتیال 72 درصد استان را پوشش می دهد و بعد از تهران تنها استانی هستیم که میزان پوشش شبکه دیجیتال آن بیش از 70 درصد است.

وی تاکید کرد : امروز جنگ رسانه ها در جهان مطرح است و باید به سمتی پیش رویم تا شاهد سیستم های به روز در عرصه اطلاع رسانی باشیم.

مدیرکل صدا و سیما مازندران بیان داشت: در حال حاضر در این استان هشت استودیو فعال است و به زودی استودی رادیو دریا چالوس به بهره برداری می رسد.

 سیدقدیررضایی ، فرماندارچالوس نیز گفت : با توجه به این که فرستنده نمک آبرود و رادیو دریا منطقه غرب مازندران را پوشش می دهد ضروری است فرمانداران شهرستان های غرب استان اعتبار ویژه ای برای این منظور در نظر بگیرند.

میرقدیررضایی در این آیین گفت: اقدام سازمان صدا و سیما در بخش دیجیتالی نمودن سیستم ستودنی است و خوشبختانه 2 فرستنده سوردار و نمک آبرود امروز مجهز به سیستم دیجیتال هستند.

'علی اکبر طاهایی ' افزود : با افتتاح بخش دیجیتال در نمک آبرود و سوردار امروز مردم مازندران به راحتی 16 شبکه دیجیتال را دریافت می کنند.

وی ادامه داد : بعضی از مناطق در ارتفاع و کوهستان قرار دارند که نیازمند تجهیزات بیشترند و قرار است تا در آن مناطق نیز سیستم آنالوگ به دیجیتال ارتقا یابد. استاندار مازندران گفت: حمایت از ارتقای سیستم های آنالوگ به دیجیتال در صداوسیما در اولویت کار استانداری قرار دارد.

طاهایی بیان داشت: امسال فرمانداران شهرستانهای غرب مازندران از نوشهر تا رامسر موظفند در بودجه سال جاری اعتباری را برای ارتقای سیستم های صدا و سیما در فرستنده نمک آبرود و دفتر خبری رادیو دریا اختصاص دهند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد