شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

"محمد دامادی " ، علی اصغر یوسف نژاد نیست !

شمال فردا : حالا دیگر نیازی به توضیح ندارد که حلقه یاران سید رمضان شجاعی عزم خود را جزم کرده بودند تا علی حجازی شهردار نزدیک به محمد دامادی را از عمارت شهرداری پایین بکشند که موفق هم شدند .

حضور سید مهدی احمدی رئیس ستاد انتخاباتی سید رمضان شجاعی و دو عضو نزدیک دیگر به این نماینده در میان استیضاح کنندگان دو آتشه ، نقش معنوی شجاعی کیاسری در این استیضاح را بیشتر نمایان می سازد .

البته در ماههای منتهی به اتخابات مجلس نهم این جهش یکبار کلید خورد اما به نتیجه نرسید و اینبار شاید با هدف دیگری صورت پذیرفت .

برخی معتقدند اگر چه برکناری حجازی هیچ ارتباط کاری با شجاعی ندارد و تاثیری بر مراودات پارلماانی وی نخواهد گذاشت اما نفوذ وی بر لایه های مدیریت شهری را نشان می دهد و بر قدرت چانه زنی وی می افزاید .

از سویی نقش محمد دامادی برای رسیدن حجازی به شهرداری بر کسی پوشیده نیست و باز هم حمایت تمام عیار شهردار عزل شده از نماینده جوان برای رسیدن به پارلملن نیز قابل انکار نخواهد بود .

این که حلقه یاران شجاعی بصورت هماهنگ دست به این برکناری زده اند یا خیر مهم نیست اما آنچه که مهم نشان میدهد این است که مهره اصلی و برگ برنده دامادی مات شده است !

به نظر می رسد این اقدام هواداران و نزدیکان شجاعی در شورای شهر بی پاسخ نماند و دامادی شگرد های پارلمانی خوبی را در سبد خود دارد که به موقع رو خواهد کرد .

آنچه مسلم است در این دوره سید رمضان شجاعی ، دیگر قدر به گماردن یاران خود برپست های مختلف نخواهد بود چرا که در دوره هشتم نماینده اطلاح طلبی چون علی اسغر یوسف نژاد که علاوه بر دیدگاه شخصی اش مبنی بر عدم دخالت در انتصابات استان از نظر سیاسی نیز در دولت نفوذ اجرایی نداشته و میدان برای عزل و نصب های گسترده برای دیگر نماینده باز بود اما از هم اکنون پیداست که با وجود دامادی ، ورود به انتصابات در مازندران به راحتی برای شجاعی مقدور نباشد .

بدون شک عزل سید علی حجازی از منظر " محمد دامادی " و نقش حلقه یاران شجاعی کیاسری در این استیضاح دور نخواهد ماند و قطعا با چینش مدیران مورد نظر دیگر نماینده ساری مقابله خواهد نمود .

به عنوان نمونه نگاهی به ناکامی اخیر شجاعی در تغییرمدیرکل ورزش و جوانان با آتش تهیه انتقادات آتشین ، به خاطر حمایت قاطع دامادی از این مدیر یکی از این صف آرایی هاست که اکنون با برکناری شهردار ساری وارد فاز جدید و حساس تری می شود .

قطعا شجاعی کیاسری در این دوره نخواهد توانست براحتی در پازل مدیریتی استان دخالت نماید چرا که دیگر نماینده مرکز استان این فضا را رصد خواهد کرد .

شجاعی کیاسری باید بداند که " مجلس نهم " ، مجلس هشتم نیست و " محمد دامادی " هم علی اصغر یوسف نژاد نیست !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد