شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

نماینده مردم قائمشهر، جویبار،سوادکوه: دخالتی در انتصاب‌ها ندارم!

شمال فردا: به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، کمال علیپور ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه با انتقاد از انتقال آب دریای خزر به سمنان، گفت: اگر در زمان این طرح، مسئولیت داشتم اجازه انتقال آب دریای خزر به سمنان را نمی‌دادم.

نماینده سوادکوه، قائمشهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد 30 درصدی مصوبات سفر رئیس جمهور در هفت سال گذشته گفت: انتقال آب دریای خزر میلیاردها تومان هزینه دارد و این درحالی است که مشکلات استان ما گسترده است.

این نماینده مجلس، خواستار تعریف برنامه و استراتژی و پیگیری عاقلانه آن شد و خاطرنشان کرد: در انتصابات دخالت نمی‌کنم و تنها شاخص‌ها را به استاندار ارائه می‌کنیم و نظارت جدی را در دستور کار خود قرار می‌دهیم. وی با تاکید بر این مطلب که همه مسئولان باید مدیریت بر منابع را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهند، گفت: فرماندار به عنوان حکومت محلی و رئیس جمهور شهرستان است و توسعه متوازن و تدبیر باید در مدیریت شهرستان را شاهد باشیم.

علیپور افزود: هر مدیری که بر وضع موجود راضی باشد نوعی عقب‌نشینی را پذیرفته و برای اخذ حق شهرستان باید به صورت علمی و پیگیر و حتی با دعوا عمل کرد.عضو کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در اختصاص اعتبارات شهرستان سوادکوه باید به محرومیت آن توجه شود نه به جمعیت آن، یادآور شد: اجرای سند چشم انداز و بیکاری از دغدغه‌های جدی مقام معظم رهبری است.

این مسئول با بیان این مطلب که مدیران شهرستانی باید در نظارت و پیگیری پروژه‌های ملی ورود پیدا کنند، اضافه کرد: برنامه‌های شهرستانی باید با نگاه آینده‌نگرانه و برنامه‌ریزی شده باشد.

وی به لزوم تشکیل کارگروه های تخصصی نمایندگان مجلس به منظور بررسی استعدادها و مشکلات اشاره و خاطرنشان کرد: همه مسئولان می‌توانند به عضویت این کارگروه در آیند و ما را در بررسی و پیگیری کارشناسی مسائل شهرستانی یاری رسانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد