شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

امروز ماموریت سپاه همان ماموریت سال 60 هجری است

شمال فردا: به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالوحید فیاضی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز پاسدار در جمع خانواده‌های پاسداران شاغل و بازنشسته سپاه پاسداران این شهرستان بیان داشت: باید به ماه شعبان به دلیل ولادت امام حسین(ع) تبریک گفت که بر عمق تاریخ بشریت نفوذ کرد.

فیاضی پاسداران را الگو گرفته از امام حسین (ع) دانست و گفت: شما با الگوی از او در جبهه‌ها حاضر شدید که برخی شهید و برخی هم جانباز و برخی رزمنده باقی ماندید این پیوند شما با سالار شهیدان معنادار است و نامگذاری این روز به نام پاسداری نامگذاری شایسته از سوی بنیانگذار انقلاب است.

وی گفت: پاسداران پا جای پای سالار شهیدان گذاشتند و پس از شکل‌گیری سپاه در بعد از انقلاب اسلامی توطئه‌ها و قائله‌های فراوانی را ختم کردند و برای احیای کلمه حق جانانه ایستادند. نماینده مردم نور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روز پاسدار روز پاسداشت اندیشه اسلام ناب محمدی است و امروز ماموریت سپاه همان ماموریت سال 60 هجری است و سپاه فقط برای هشت سال دفاع نیامده بلکه پاسداران ما پاسدار حریم ارزش‌های اسلامی و ولایت هستند و این ماموریت پایان ندارد.

فیاضی تصریح کرد: مرز اسلام، مرز توحید است و ماموریت سپاه پاسداری از این مرز است و ماموریت سنگینی دارد چون علاوه بر حفظ مرزهای خاکی که از آمادگی بالایی برخوردار است باید از مرز اندیشه اسلام و ولایت پاسداری کند و هرگز کوتاه نمی‌آید. وی متذکر شد: اقتدار نمایندگان نظام در صحنه دیپلماتیک به واسطه پشتوانه مردمی نظام است که همه این مردم به نوعی بسیجی هستند و وابسته به نهاد سپاه و همه هویت و حیات ما به ولایتمداری است و سپاه افتخارش همین است. این نماینده مجلس نهم در پایان اذعان داشت: تلاش نمایندگان در مجلس نهم این است که با روش و مشی و حرکت خود ولایتمداری را به اثبات رسانده و به منصه ظهور و حضور برسانند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد