شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

150 پروژه شهرستان سوادکوه نیمه‌کاره است!

شمال فردا: به گزارش فارس از سوادکوه، کیان الهی ظهر امروز در جلسه بررسی طرح‌های عمرانی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه در سال گذشته شهرستان سوادکوه از تعداد 17 ردیف اعتباری استان تعداد 15 ردیف اعتباری با مبلغ 240 میلیارد ریال را کسب کرد، بیان داشت: 79 درصد اعتبارات که بیش از 190 میلیارد ریال می‌شود در شهرستان سوادکوه جذب شد که جدای از اعتبارات ملی و مالیات بر ارزش افزوده و اعتبارات دهیاری‌ها است.

مسئول فنی فرمانداری سوادکوه به کسب رتبه اول شهرستان سوادکوه در اختصاص اعتبار استانی اشاره کرد و افزود: سوادکوه با بیش از 79 درصد تخصیص اعتبار در استان رتبه اول را کسب کرده بود.

وی از وجود 225 پروژه در سوادکوه خبر داد و گفت: 150 پروژه نیمه‌کاره و 27 مصوبه سفر رئیس جمهور و 48 طرح انجام شده است.

الهی از اختصاص بیشترین بودجه شهرستانی به راه و شهرسازی با 34 میلیارد ریال و کمترین آن به بخش ارتباطات خبر داد و افزود: اعتبارات بخش ارتباطات به صورت ملی تامین می‌شود.

این مسئول به اولویت‌های اجرایی شهرستان در بخش‌های راه، آب و فرهنگ اشاره و اضافه کرد: شهرستان سوادکوه 8.7 درصد مساحت استان را در اختیار دارد و به عنوان مهاجر فرست‌ترین شهرستان کشور با 19 دهم درصد شناخته می‌شود.

مسئول فنی فرمانداری سوادکوه با اشاره به اینکه شهرستان سوادکوه از محل اعتبارات حوادثی متضرر است، متذکر شد: پراکندگی جمعیتی و وسعت جغرافیایی در ارائه تسهیلات لحاظ شود.

وی به تراکم جمعیتی پایین شهرستان سوادکوه با نزدیک به 34 نفر در هر کیلومتر مربع اشاره کرد و اذعان داشت: وسعت زیاد شهرستان سوادکوه موجب تراکم جمعیتی پایین را فراهم کرده است و این در حالی است که شهرستان مجاور ما 309 نفر در هر کیلومتر مربع زندگی می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد