شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شهردارارطه : اجرای طرح های خدماتی در ارطه نیازمند حمایت است

شمال فردا: به گزارش خبرنگار ایرنا ، ' مهندس محمدحسین عمویی ' روز شنبه در جمع اعضای شورای اسلامی شهر ارطه گفت : ارطه از موقعیت جغرافیایی و مکانی خوبی برای استقرار امکاناتی نظیر سازمان های تاکسیرانی ، اتوبوسرانی و آتش نشانی برخودار است.   

شهردار : اجرای طرح های خدماتی در ارطه نیازمند حمایت است

شهردار شهر جدید ارطه ادامه داد : با توجه به کشاورزی بودن این منطقه ، فعالیت سازمان میوه و تره بار و بازارهای دائمی برای ارائه محصولات منطقه حائز اهمیت است. شهردار ارطه گفت : توجه به خدمات شهری ، فرهنگی ، رفاهی ، عمرانی و بازگشایی شریان های ارتباطی و احداث کانال های هدایت آب در این شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی اجرایی شدن این طرح ها را برای بهره مندی مردم شهر ارطه در گرو حمایت و پشتیبانی مسوولان در تخصیص اعتبار دانست.  مهندس عمویی افزود : شهر ارطه از عقب ماندگی های بسیاری رنج می برد که همکاری بیشتر مسوولان در حمایت از این منطقه برای رفع محرومیت ها ضروری است.

شهردارارطه گفت : با همکاری دولت و همت مردم منطقه تحولی عمیق در شهر ارطه به وجود خواهد آمد. وی افزود : ارطه به لحاظ دارا بودن موقعیت مکانی و جغرافیایی خوب با اجرای طرح های مهم عمرانی و خدماتی می تواند به پیشرفت لازم برسد.

جوان ترین شهردار مازندران ادامه داد : این شهر دارای کتابخانه عمومی ، مدارس دوره های مختلف تحصیلی ، 570 هکتار زمین کشاورزی دیم ، 905 هکتار زمین کشاورزی آبی ، 12 آب بندان ، 645 هکتار سطح زیر کشت برنج و 90هکتار سطح زیر کشت صیفی جات است .

وی با اشاره به اینکه شهر ارطه از ظرفیت خوبی برای کشاورزی برخوردار است ، ادامه داد : شهر شدن این منطقه به معنا متوقف شدن تولید ، کشاورزی و اقتصاد و شهرگرایی و مصرف گرایی نیست. شهردار شهر ارطه همچنین از مردم این شهر خواست تا با فکری واحد و با پرهیز از تفکرات محلی نسبت به ارتقاء و پیشرفت شهر خود تلاش کنند.

پیگیری ها برای شهر شدن منطقه ارطه که شامل روستاهای قادیکلا ، بوخیل ، ابوخیل ، قاسم خیل ، جوجاده و کفشگرکلا است ، از سال 1384 آغاز شد که سرانجام در نیمه دوم سال گذشته نتیجه داد و وزارت کشور با شهر شدن این منطقه موافقت کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد