شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

سیدهادی حسینی ، نماینده سوادکوه ؛ بدنبال گاز و جاده همشهریان!!!

پایگاه خبری تحلیلی دریانیوز: نماینده سوادکوه در مجلس به دنبال گاز ، بیمارستان، جاده و معدن برای همشهریانش افتاده است. به گزارش دریانیوز، در حالیکه وظیفه نمایندگان تصویب قوانین و نظارت است نماینده سواد کوه در مجلس بدنبال مایحتاج زندگی مردم این خطه به راه افتاده است. سید هادی حسینی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه پل سفید در شهرستان سوادکوه نکاتی را مطرح کرده که جالب توجه است .

اهم مطالب بیان شده :

*برای گازرسانی به شهر پل سفید رایزنی‌هایی را با وزیر نفت و مدیر عامل گاز کشور انجام داده‌ایم و برای بهره‌برداری از آن به پیگیری‌های خود ادامه خواهیم داد.

* وضعیت بیمارستان شهدای سوادکوه بهتر از وضعیت حاضر خواهد شد.

* حسینی به طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه اشاره کرد و یادآور شد: چهار بانده شدن محور سوادکوه از دغدغه‌های هر دو نماینده سوادکوه در مجلس شورای اسلامی است و رایزنی‌ها و پیگیری‌های جدی در این باره در حال انجام است.

* برنامه‌هایی برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های زغال شهرستان سوادکوه در دست بررسی است.

حال این سوال پیش می اید که اگر یک نماینده باید این امور اجرایی را پیگیری نماید فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی در آن شهرستان و استان چکاره اند؟

اگر نمایندگان فعلی قصد داشتند کار اجرایی انجام دهند بهتر بود از ابتدا وارد حوزه تقنینی نمی شدند. به هر روی هنوز در ابتدای راه مجلس نهم قرار داریم و بهتر است نمایندگان مجلس وظایف محول شده به خود را پیگیری نمایند و در انتها بیلان کاری ارائه دهند . والا باید منتظر ماند و دید که فرماندار، شهردار و مدیران دستگاههای اجرایی در حوزه تقنینی وارد شوند آنگاه سنگ روی سنگ بند نمی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد