شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

استاندار مازندران خبرنگار شد!

شمال فردا: حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی ظهر امروز در نشستی خبری در جمع خبرنگاران به بیان آخرین وضعیت جشنواره نامه‌ای به امام رضا در مازندران اشاره کرد و بیان داشت: تعداد نامه‌های علاقه‌مند به امام رضا(ع) از یک رشد چشمگیری برخوردار است.

وی با اعلام اینکه 83 هزار و 367 نامه از سوی دوستداران امام رضا(ع) و ضامن آهو به دبیرخانه جشنواره ارسال شده، خاطرنشان کرد: سال گذشته 22 هزار نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که در مقایسه با سال جاری از رشد پنج برابری برخوردار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: از این تعداد 287 نفر از هموطنان مازندرانی با زبان مازندرانی اقدام به نگارش دل‌گویه‌های خود با امام رضا(ع) کردند.

این مسئول با تاکید بر اینکه منتخبان این نامه‌ها با زبان مازندرانی نیز تجلیل می‌شوند، بیان داشت: در مجموع 35 نویسنده نامه برتر در این جشنواره تجلیل می‌شوند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره نامه‌ای به امام رضا را دوشنبه سوم مهر ماه اعلام کرد و گفت: پنج منتخب نامه این جشنواره که به زبان مازندرانی نوشته است نیز مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

ابراهیمی از نگارش یک نامه‌نویس مسیحی به این جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد: این مسئله نشان از اثربخشی این جشنواره دارد.

وی از انتشار کتاب با موضوع منتخبان جشنواره نامه‌ای به امام رضا خبر داد و افزود: این کتاب به نام نجوای دل نامگذاری شده است.

این مسئول از کسب رتبه مازندران در پیامک ادبی جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) خبر داد و اعلام کرد: نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران فردا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل می‌شود.

ابراهیمی از همکاری 10 داور برای انتخاب آثار برتر این جشنواره خبر داد و اذعان داشت: روزهای آخر جشنواره، داوران به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در پایان با تشکر از اصحاب رسانه و خبرنگاران مازندران در برپایی فضای رسانه‌ای این جشنواره از انتخاب و صدور کارت شناسایی برای استاندار مازندران به عنوان نخستین استاندار کشور به عنوان عضو باشگاه خبرنگاران رضوی جشنواره نامه‌ای به امام رضا در استان مازندران خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد