شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

مدیرکل ستاد بحران مازندران: عملکرد مدیریت بحران چالوس ستودنیست

 سیل شهرستان چالوس تا کنون تلفات جانی نداشت و این نتیجه مدیریت بسیار عالی ستاد بحران این شهرستان و شخص میرقدیررضایی ، فرماندارچالوس است

 

 

مدیرکل ستاد بحران استان مازندران گفت: سیل شهرستان چالوس تا کنون تلفات جانی نداشت و این نتیجه مدیریت بسیار عالی ستاد بحران این شهرستان و شخص سیدقدیررضایی ، فرماندارچالوس است.

خنجری افزود: با توجه به بروز سیل در چالوس خسارت زیادی به منازل مسکونی ،راهها وارد شده است. وی ادامه داد: تعداد زیادی پل بر اثر سیل تخریب شده است و راه دسترسی یک الی دو نقطه را قطع کرده است.

مدیرکل ستاد بحران استان مازندران تاکید کرد: فرماندار چالوس با آمادگی کامل از لحاظات اولیه وقوع سیل در منطقه حاضر و با مدیریت صحیح و همکاری دیگر مسئولین این شهرستان موجب شد تا از بروز تلفات جانی جلوگیری شود. 

 

خنجری بیان داشت: سیل چالوس در دو منطقه غرب و شرق این شهرستان رخ داد که تا کنون خسارات زیادی را برای خانوارهای ساکن در این دو منطقه به همراه داشت.

وی تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده نیروهای امددادی از دیگر شهرستانها وارد شهرستان چالوس شدند و امداد رسانی در حال انجام است.

مدیرکل ستاد بحران استان مازندران بیان داشت: با هماهنگی استاندار تعدادی ماشین آلات و تجهیزات سنگین امروز واردشهرستان می شوند تا به پاکسازی معابر و خیابانها بپردازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد