شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

فرماندار چالوس:امکانات شهرستانی پاسخگوی مقابله بابحران موجودنیست

فرماندارشهرستان چالوس گفت: امکانات و تجهیزات شهرستانی پاسخگوی مقابله با بحران موجود نیست و نیازمند مساعدتهای ویژه استانی هستیم.  

مهندس سید قدیر رضایی افزود: نیروهای مردمی،بسیج،انتظامی و نظامی،هلال احمر،بهداشت و درمان،ستاد بحران و کلیه نیروهای ادارات و نهادها در مناطق سیل زده حضور و مشغول امداد رسانی هستند. وی ادامه داد: خسارات زیادی بر منازل مسکونی وارد شد و ادامه بارش باران احتمال افزایش بر خسارات موجود را دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: با تلاش نیروهای اداره گاز تا کنون گاز مشترکینی که قطع شده بود وصل شد.

وی بیان داشت: با توجه به اهمیت لایروبی خیابانها و منازل مردم ماشین آلات مورد نیاز از سوی کلیه پروژه های سطح شهرستان اعم از آزاد راه،کمربندی و... به مناطق سیل زده اعزام شدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس تاکید کرد:روستاهای بخش مرکزی چالوس خسارات زیادی دیدنداما با تلاش بخشدار مرکزی چالوس و دهیاران روستاها و شوراهای اسلامی مدیریت خوبی در آن بخش انجام شد.

وی گفت: نیروهای هلال احمر و بهداشت و درمان در تمامی مناطق سیل زده حضور دارند تا در صورت نیاز خدمات پزشکی مورد نیاز را ارایه دهند.

فرماندار چالوس تصریح کرد:با شهرستانهای اطراف نیز هماهنگ شد تا در صورت تامین نان و دیگر موارد کمک و یاری رسانند.

رضایی در پایان گفت: ستاد بحران شهرستان چالوس با تقسیم بندی مناطق سیل زده چالوس به سه منطقه در تلاش است تا خدمت رسانی مطلوبی را به سیل زدگان ارایه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد