شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

مهندس سیدقدیررضایی: 2 هزار خانوار سیل‌زده چالوسی نیازمند کمک

فرماندار چالوس گفت: 2هزار خانوار سیل‌زده چالوسی چشم انتظار کمک هموطنان ایرانی هستند. به گزارش شمال نیوز به نقل از خبرگزاری فارس  سید قدیر رضایی عصر امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده چالوس در جمع‌ خبرنگاران افزود: شرایط بسیار بحرانی در بیشتر مناطق سیل زده شهرستان چالوس داریم و اسکان خانوارهای سیل‌زده بسیار سخت و دشوار است.

وی ادامه داد: نیاز شدید به فرش، موکت، لوازم خانگی اعم از گاز، بخاری، یخچال و لباس زنانه و مردانه داریم و چشم انتظار کمک هموطنان ایرانی هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس گفت: 2 هزارخانوار سیل‌زده چالوسی در بدترین شرایط ممکن که حتی یک فرش و موکت سالم برای نشتن روی آن ندارند امشب را سپری خواهند کرد.

وی ادامه داد: بسیاری از این خانواده‌ها از  داشتن لباس خشک برای پوشیدن محروم هستند و در وضعیت سرمای شدیدی که در منطقه وجود دارد نگران کننده است.

رضایی بیان کرد: هموطنان ایرانی بارها و بارها نشان دادند که به کمک همنوع خود می‌شتابند و امیدواریم این بار نیز به درخواست ما لبیک گفته به ما را یاری رسانند.

رضایی بیان کرد: مردم ولایت‌مدار و خونگرم چالوسی بارها و بارها در بروز حوادث به یاری همنوعان خود شتافتند و این بار خود نیاز به کمک دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان کرد: از مسئولان ارشد کشوری و استانی درخواست عاجزانه برای تهیه لوازم خانگی اعم از پوشاک و گرمایشی برای 2 هزار خانوار سیل‌زده که شرایط سختی دارند را دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد