شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

بازدید استاندارمازندران از مناطق سیل‌زده غرب استان مازندران

"تقدیر استاندارمازندران از فرماندار شهرستان چالوس"  

 سیدعلی اکبر طاهایی، استاندار مازندران:

 از ساعت اولیه وقوع سیل با تدابیر بسیار عالی اندیشیده شده از سوی سیدقدیررضایی، فرماندار چالوس و ستاد بحران شهرستان مدیریت حاکم بر مناطق سیل‌زده صورت گرفت و عملکرد بسیار مطلوب مدیریت بحران شهرستان چالوس ، باعث شد که کشته ای نداشته باشیم

  

استاندار مازندران به همراه میرقدیررضایی، فرماندارشهرستان چالوس و بخشدار مرکزی چالوس از مناطق سیل‌زده شهرستان چالوس بازدید کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سیدعلی اکبر طاهایی صبح امروز  در ابتدا با حضور در روستای تازه‌آباد چالوس از نزدیک از تعدادی خیابان، کوچه و منازل خسارت دیده بازدید کرد.

در این بازدید استاندار مازندران خطاب به فرماندار چالوس گفت: همانطور که همیشه دلسوزانه پیگیر بودید، از این پس هم باید به طور جدی از ساخت و ساز حاشیه رودخانه‌ها جلوگیریکرد.طاهایی بعد از بازدید از روستای تازه‌آباد از منطقه اشکاردشت در حوزه شهری بازدید کرد.

طاهایی در بازدید از منطقه اشکار دشت با توجه به تخریب مدرسه در حال ساخت در این منطقه در تماس تلفنی با مدیرکل نوسازی مدارس استان درخواست کرد تا نسبت به تغییر شکل هندسی این ساختمان اقدام کند.استاندار مازندران در منطقه اشکار دشت از تعدادی منازل مسکونی خسارت دیده نیز بازدید کرد.وی در دیدار با یکی از خانواده های سیل‌زده در این منطقه عنوان داشت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی ستاد بحران شهرستان و استان امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکلات موجود برطرف شود. 

* ارائه تسهیلات برای جبران خسارت

استاندار مازندران گفت: با تدابیر خوب ستاد بحران شهرستان چالوس تا کنون تلفات جانی ناشی از سیل نداشتیم.

وی افزود: از ساعت اولیه وقوع سیل با تدابیر اندیشیده شده از سوی فرماندار چالوس و ستاد بحران مدیریت حاکم بر مناطق سیل‌زده صورت گرفت.

وی ادامه داد: نماینده مردم چالوس و نوشهر نیز دیروز اقدامات مثبتی برای جبران خسارت سیل چالوس و نوشهر در تهران انجام دادند که مهم‌ترین آنها مکاتبه با رئیس مجلس شورای اسلامی، دیدار با وزیر کشور و اطلاع به رئیس جمهور از طریق معاون پارلمانی ایشان بوده است.

طاهایی بیان داشت: ستاد بحران استان با ریاست معاون عمرانی در فرمانداری چالوس تشکیل شد و نتیجه آن جلسه و بررسی گزارشات انجام شده در جلسه ستاد بحران صبح امروز که در فرمانداری نوشهر برگزار می‌شود رسیدگی می‌شود.

نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد: در بازدید که از ساعت 6 بامداد امروز از مناطق سیل‌زده در شهرستان چالوس داشتم واقعا مردم وضعیت سختی دارند اما امیدواریم با اعلام خسارت به دولت شاهد مساعدت‌های مسئولان در این بخش باشیم.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه در شهرستان چالوس با قطعی گاز 12 هزار مشترک برخورد کرده بودیم با تلاش اداره گاز در حال حاضر همه مشترکان چالوسی از نعمت گاز برخوردار هستند.

طاهایی بیان داشت: با شناسایی میزان خسارت و افراد خسارت دیده امیدواریم با ارائه تسهیلات برای جبران خسارت گام برداریم.

وی در پایان گفت: مدیران کل استان تا برگشت شرایط عادی در مناطق سیل‌زده نظارت مستمری بر امور و اقدامات مربوطه دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد