شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

شمال فردا ؛ سایت خبری شمال کشور

سایت مردمی خبری - تحلیلی شمال ایران (مازندران ، گیلان ، گلستان )

فرماندارچالوس :مناطق سیل زده از شرایط بحرانی خارج شد

فرماندار شهرستان چالوس از خروج مناطق سیل زده از شرایط بحرانی خبر داد و گفت: آماده بازسازی مناطق سیل زده هستیم.  

مهندس سید قدیر رضایی ؛ فرماندارچالوس ، در گفتگو با خبرنگار ما افزود: با توجه به اینکه بروز سیل شرایط بسیار بحرانی را در منطقه به وجود آورده بود اما با تلاش نیروهای امدادی و ستاد بحران شهرستان و حمایت استاندار،معاون عمرانی استاندار و مدیران کل استان در حال حاضر شرایط عادی در منطقه حاکم است.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس تاکید کرد: تا کنون تلفات جانی در مناطق سیل زده نداشتیم و اعلام آمار های مختلف در این زمینه کذب است.وی بیان داشت:با توجه به برگشت شرایط عادی در مناطق سیل زده روستایی و شهری از ادارات و نهادهای دولتی درخواست آغاز بازسازی مناطق آسیب دیده را دارم.

فرماندارنمونه مازندران گفت: نیاز به فرش ،موکت،لوازم خانگی اعم از گاز،بخاری،یخچال و لباس زنانه و مردانه داریم و چشم انتظار کمک هموطنان ایرانی هستیم.

فرماندارچالوس بیان داشت: نیروهای مردمی،بسیج،انتظامی و نظامی،هلال احمر،بهداشت و درمان،ستاد بحران و کلیه نیروهای ادارات و نهادها همچنان در مناطق سیل زده حضور دارند. 

مدیر نمونه ستاد بحران کشور بیان داشت: جلسات ستاد بحران شهرستان چالوس نیز هر روز ساعت 18 در فرمانداری این شهرستان برگزار می شود تا آخرین وضعیت اطلاع رسانی شود.

رضایی بیان داشت:در جهت کمک به تجهیزات سنگین خودرویی اعم از بیل میکانیکی،لودر و... از شهرداریهای شهرستانهای همجوار و حتی استان گیلان ، تهران والبرز در خواست کمک شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: اداره صنعت،معدن و تجارت به همراه مجمع امور صنفی به خوبی توانستند نسبت به بازرسی بازار اقدام و مانع افزایش قیمت شوند.

وی گفت: یکی از نگرانیهای ما افزایش قیمت وسایل گرمایشی،پوشاک و چکمه با توجه به نیاز مردم مناطق سیل زده بود که الحمداله با حضور خوب و قابل تقدیر اداره صنعت،معدن وتجارت و همچنین مجمع امور صنفی  شاهد هیچگونه افزایش قیمت نبودیم.

سیل در حوزه شهری در مناطق اشکار دشت،پالوجده،دهگیری،خزر،هتل ملک،دارمیشکلا،علویکلا،آبرنگ،چالوس محله و خیابان 17 شهریور خسارت های زیادی برجا گذاشت.

فرماندار چالوس تصریح کرد: در مناطق روستایی نیز سیل به روستاهای تازه آباد,مهدی آباد،سینوا،تجن کلا،ذوات،سنگ دره،اکبر آباد،علی آباد ،خرمنه علی و سفلی و شهر آرا خسارت سنگینی وارد کرد.

فرماندار نمونه کشور بیان داشت: در شهر هچیرود نیز سیل منازل مسکونی در حاشیه رودخانه هچیرود را دچار خسارت کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد